ředposlední březnovou sobotu se pod hlavičkou RTC – Rallye tým Chrudim, uskutečnil automobilový závod v prostorech autodromu ve Vysokém Mýtě. Do závodu se přihlásilo 80 posádek s řadou rozmanitých značek vozidel a to od sériových až po závodní vozidla.
Vytyčenou trať, danou omezenými prostory autodromu, projížděly všechny posádky s obrovským nasazením a uměním, což bylo možné sledovat i na zájmu diváků, kteří přišli přímo na tribunu autodromu a po celý den závod sledovali. Závody přitahovaly pozornost okolo projíždějících aut na státní silnici kolem autodromu, což bohužel mnohdy komplikovalo provoz na této komunikaci.
Celou akci lze hodnotit jako velmi povedenou, organizace závodů pod vedením zkušeného organizačního týmu pod vedením Martina Kučery přispěla k velmi dobře strávenému sobotnímu dni, kterému navíc i přálo příjemné slunečné odpoledne.
Přestože organizátoři museli občas napomenout diváky, kteří si neuvědomovali, že tam kde zrovna chtějí se svou rodinou projít, jezdí auta a ohrožují tak nejen sebe ale i posádky. Vše se podařilo naštěstí dokonale organizačně zvládnout a lidem bezpečnostní opatření objasnit a vysvětlit.
V průběhu závodu nedošlo k žádnému zranění, nehodě a nebo ke škodě. Všichni jezdci tak uvítali možnost zajezdit si v úplně neznámém prostředí a zdokonalit si tak své řidičské schopnosti a dovednosti.
Myslím si, že má smysl pokračovat v podobných akcích a přeji organizátorům mnoho takto dobře zorganizovaných a uspořádaných závodů.
Další fotky pod článekem nebo ve fotogalerii
//
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?