Sedmé místo znamená pro soukromého pilota na Fordu Fiesta RS WRC poměrně dost povedený návrat do WRC. Momentálně ale shání prostředky na další starty.
Obecně se říká, že kdo nejezdí, ztrácí na výkonnosti. To ale neplatí pro Henninga Solberga. Nor totiž neměl o minulém víkendu problém se po téměř roce vrátit do vozu WRC a hned s ním zajíždět top časy. S Fordem Fiesta RS WRC si dojel pro sedmou příčku, čímž překvapil mnoho expertů.
Starší bratr Pettera Solberga musí takovou soutěž hodnotit pozitivně: "S průběhem soutěže jsem velmi, velmi spokojen." Naposledy jel s vozem WRC právě vloni ve Švédsku, patřila mu osmá pozice: "Už je to dvanáct měsíců, kdy jsem jel naposledy. Už tehdy jsem si opravdu užíval souboje s nejlepšími."
Jezdec, který se ve své kariéře postavil 6 krát na podium, zajel v RZ11 nejlepší čas. Bylo to pro něj poprvé od Polska 2009: "To není špatné na muže po čtyřícítce co?" vtipkuje věčně usměvavý Henning. Přitom mohl dopadnout ještě lépe, kdyby na RZ7 netrefil kámen, který způsobil defekt: "Byla škoda, jinak byl ale čtvrtek dobrý den."
Norsko 2007 a Henning na cestě ke 3. místu
Solberg, jedoucí na pneumatikách Pirelli, si soutěž hlavně užíval. Z dlouhodobého hlediska ho však jeden start neuspokojí: "Je v plánu jet ještě víc rally. Moc chci jet dál, ale musím najít sponzory," říká 41 letý soutěžák. Podle Malcolma Wilsona bylo potěšením vidět opět Nora v servisním parku. I on doufá v další starty.
Šéf M-Sportu svého bývalého stabilního zákazníka jenom chválí: "Předvedl jízdu, která zanechala dojem. Navíc po 12 měsících pauzy. Špici závodu měl na dohled. Já teď mohu jen doufat, že sežene prostředky na další starty."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?