Sedmé místo znamená pro soukromého pilota na Fordu Fiesta RS WRC poměrně dost povedený návrat do WRC. Momentálně ale shání prostředky na další starty.
Obecně se říká, že kdo nejezdí, ztrácí na výkonnosti. To ale neplatí pro Henninga Solberga. Nor totiž neměl o minulém víkendu problém se po téměř roce vrátit do vozu WRC a hned s ním zajíždět top časy. S Fordem Fiesta RS WRC si dojel pro sedmou příčku, čímž překvapil mnoho expertů.
Starší bratr Pettera Solberga musí takovou soutěž hodnotit pozitivně: "S průběhem soutěže jsem velmi, velmi spokojen." Naposledy jel s vozem WRC právě vloni ve Švédsku, patřila mu osmá pozice: "Už je to dvanáct měsíců, kdy jsem jel naposledy. Už tehdy jsem si opravdu užíval souboje s nejlepšími."
Jezdec, který se ve své kariéře postavil 6 krát na podium, zajel v RZ11 nejlepší čas. Bylo to pro něj poprvé od Polska 2009: "To není špatné na muže po čtyřícítce co?" vtipkuje věčně usměvavý Henning. Přitom mohl dopadnout ještě lépe, kdyby na RZ7 netrefil kámen, který způsobil defekt: "Byla škoda, jinak byl ale čtvrtek dobrý den."
Norsko 2007 a Henning na cestě ke 3. místu
Solberg, jedoucí na pneumatikách Pirelli, si soutěž hlavně užíval. Z dlouhodobého hlediska ho však jeden start neuspokojí: "Je v plánu jet ještě víc rally. Moc chci jet dál, ale musím najít sponzory," říká 41 letý soutěžák. Podle Malcolma Wilsona bylo potěšením vidět opět Nora v servisním parku. I on doufá v další starty.
Šéf M-Sportu svého bývalého stabilního zákazníka jenom chválí: "Předvedl jízdu, která zanechala dojem. Navíc po 12 měsících pauzy. Špici závodu měl na dohled. Já teď mohu jen doufat, že sežene prostředky na další starty."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?