12 mladíků z 11 zemí si to rozdá v Drive DMACK Fiesta Trophy o hlavní cenu - program ve WRC2 s Fordem Fiesta R5.
O tuto sérii byl enormní zájem: Na 12 volných míst se příhlásilo 24 jezdců. Mladíci pojedou ve Fordech Fiesta R2. M-Sport se domluvil s DMACKem na vypsání této soutěže poté, co přišel o zásobování šampionátu WRC3 na úkor Citroënu. Velkou pozornost poutá jméno Maxe Vatanena, syna Ariho Vatanena - mistra světa z roku 1981 a čtyřnásobného vítěze Rally Dakar. Koho tedy uvidíme?
Účastníci Drive DMACK Fiesta Trophy:
Nicolas Amiouni, 24, LibanonTom Cave, 22, UKGhislain De Mevius, 25, BelgieQuentin Gilbert, 24, FrancieSzymon Kornicki, 31, PolskoYeray Lemes, 26, Kanárské OstrovySander Parn, 21, EstonecAllan Popov, 27, RuskoNils Solans, 21, ŠpanělskoJose Suarez, 23, ŠpanělskoLeo Urlichich, 28, KanadaMax Vatanen, 23, Finsko
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.