12 mladíků z 11 zemí si to rozdá v Drive DMACK Fiesta Trophy o hlavní cenu - program ve WRC2 s Fordem Fiesta R5.
O tuto sérii byl enormní zájem: Na 12 volných míst se příhlásilo 24 jezdců. Mladíci pojedou ve Fordech Fiesta R2. M-Sport se domluvil s DMACKem na vypsání této soutěže poté, co přišel o zásobování šampionátu WRC3 na úkor Citroënu. Velkou pozornost poutá jméno Maxe Vatanena, syna Ariho Vatanena - mistra světa z roku 1981 a čtyřnásobného vítěze Rally Dakar. Koho tedy uvidíme?
Účastníci Drive DMACK Fiesta Trophy:
Nicolas Amiouni, 24, LibanonTom Cave, 22, UKGhislain De Mevius, 25, BelgieQuentin Gilbert, 24, FrancieSzymon Kornicki, 31, PolskoYeray Lemes, 26, Kanárské OstrovySander Parn, 21, EstonecAllan Popov, 27, RuskoNils Solans, 21, ŠpanělskoJose Suarez, 23, ŠpanělskoLeo Urlichich, 28, KanadaMax Vatanen, 23, Finsko
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.