Jak jsou s prvními body pro Hyundai spokojeni jezdci?

Neuville, Thierry
Neuville, Thierry, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 11. února 2014 00:45
Sdílej:

Oba piloti nováčka v MS v automobilových soutěžích, Tierry Neuville i Juho Hänninen, ve Švédsku získali body - konkrétně 8 cenných bodíků.

Také ve Švédsku by Neuville neviděl nebýt pravidla Rally 2 cíl. Na RZ8 trefil kámen, poškodil zavěšení a musel vzát. Poškození by se dalo z části opravit, ale vytrhnutá hnací hřídel poškodila olejové vedení, a tak musel Belgičan vůz odstavit. Kuriozní je, že odpoledne stejný problém potkal i jeho kolegu, Juhu Hänninena, a to v takřka stejném místě. 

"Byl to dlouhý víkend pro všechny v týmu, ale dlouhodobě z něj budeme profitovat. Z každého měřeného úseku jsme získali to nejlepší, abychom tak sbírali zkušenosti a naučili se toho pokud možno co nejvíce. Na Hyundai i20 jsme našli několik pozitivních elementů a já v kokpitu cítím více a více sebedůvěry. Na některých zkouškách jsme byli rychlí, dvakrát dokonce druzí nejrychlejší těsně za nejrychlejším časem. To ukazuje dobrou práci týmu a slibuje hodně potenciálu do budoucna. Věřím, že se budeme na Švédsko zpětně pozitivně ohlížet jako na klíčovou soutěž v našem vývoji," říká jednička týmu, Thierry Neuville.

"Byla to pro nás hodně produktivní soutěž. Myslím, že po tomto výkonu v tak těžkých podmínkách můžeme ze Švédska odjíždět se vztyčenými hlavami. Hodně jsme se toho naučili a posbírali jsme spoustu zkušeností a proto jsme zde. i20 WRC má velmi silný základ a věřím, že v budoucnu budeme moci s tímto autem jezdit rychleji. Na 'Colin's Crest' jsem skočil 36 metrů, což ukazuje, jak silné auto je," uzavírá Juho Hänninen. 

Hyundai má jasnou jendičku, kterou je Thierry Neuville, na další soutěži ale ve druhém voze uvidíme Chrise Atkinsona

Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?