Oba piloti nováčka v MS v automobilových soutěžích, Tierry Neuville i Juho Hänninen, ve Švédsku získali body - konkrétně 8 cenných bodíků.
Také ve Švédsku by Neuville neviděl nebýt pravidla Rally 2 cíl. Na RZ8 trefil kámen, poškodil zavěšení a musel vzát. Poškození by se dalo z části opravit, ale vytrhnutá hnací hřídel poškodila olejové vedení, a tak musel Belgičan vůz odstavit. Kuriozní je, že odpoledne stejný problém potkal i jeho kolegu, Juhu Hänninena, a to v takřka stejném místě.
"Byl to dlouhý víkend pro všechny v týmu, ale dlouhodobě z něj budeme profitovat. Z každého měřeného úseku jsme získali to nejlepší, abychom tak sbírali zkušenosti a naučili se toho pokud možno co nejvíce. Na Hyundai i20 jsme našli několik pozitivních elementů a já v kokpitu cítím více a více sebedůvěry. Na některých zkouškách jsme byli rychlí, dvakrát dokonce druzí nejrychlejší těsně za nejrychlejším časem. To ukazuje dobrou práci týmu a slibuje hodně potenciálu do budoucna. Věřím, že se budeme na Švédsko zpětně pozitivně ohlížet jako na klíčovou soutěž v našem vývoji," říká jednička týmu, Thierry Neuville.
"Byla to pro nás hodně produktivní soutěž. Myslím, že po tomto výkonu v tak těžkých podmínkách můžeme ze Švédska odjíždět se vztyčenými hlavami. Hodně jsme se toho naučili a posbírali jsme spoustu zkušeností a proto jsme zde. i20 WRC má velmi silný základ a věřím, že v budoucnu budeme moci s tímto autem jezdit rychleji. Na 'Colin's Crest' jsem skočil 36 metrů, což ukazuje, jak silné auto je," uzavírá Juho Hänninen.
Hyundai má jasnou jendičku, kterou je Thierry Neuville, na další soutěži ale ve druhém voze uvidíme Chrise Atkinsona
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?