Sébastien Ogier před startem Švédské rally říkal, že by moc rád zopakoval loňský úspěch, avšak po páteční chybě může být rád za 8 bodů.
Během celého čtvrtka bojoval Sébastien Ogier především s Andreasem Mikkelsenem o čelo Švédské rally. Moc však neztrácel ani jeho kolega Jari-Matti Latvala a odepisovat jsme také nesměli Madse Ostberga s Mikkou Hirvonenem. Avšak v pátek ráno udělal Francouz podle vlastních slov hloupou chybu, která jej stála 4,5 minuty.
Mistr světa se nevzdal a bojoval až do cíle, na předposlední zkoušce odsunul Henninga Solberga na 7. příčku, a tak v cíli bral 6. místo a 8 bodů: "Šesté místo je pro nás cena útěchy. Já a Julien [Ingrassia] bychom moc rádi zopakovali loňský výsledek [vítězství], avšak po mé chybě v pátek ráno bylo 8 bodů maximum, v co jsme mohli doufat."
Že na sněhu umí, dokázal Ogier i v sezoně 2011. Tehdy dojel 4. za trojicí nedostižitelných Fordů (Hirvonen, Ostberg, Latvala) a Loebovi nadělil 1:45 min.
Jednička Volkswagenu je momentálně na druhém místě průběžného pořadí mezi jezdci se ztrátou 5 bodů na Jariho-Mattiho Latvalu. "Závěrečný den byl i přes nesmírně kluzké podmínky dobrý a my jsme jej projeli čistě. Zajeli jsme 10 nejrychlejších časů, to ukazuje, že se s námi bude muset příští rok počítat. Švédsko je jednou z mých nejoblíbenějších soutěží v MS.
Gratuluji svému týmovému kolegovi Jarimu-Mattimu Latvalovi, kteří jeli skvěle, stejně tak jako Andreasi Mikkelsenovi. Tým má opět důvod slavit a v MS je to vždy zajímavé," zakončil vítěz Rally Monte Carlo.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.