Andreas Mikkelsen se tento víkend poprvé ve své kariéře postavil na podium v nejvyšší kategorii rallysportu.
Mohli jsme vidět hodně napínavý duel mezi jezdci Volkswagenu. Vždyť do posledního dne šli Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen s odstupem pouhých 3,6 sekundy. Vše rozhodla až menší chyba Mikkelsena zkraje sobotní etapy.
"Poslední den byl opět velkou výzvou. Dlouho jsem pokukoval po vítězství, které bylo na dosah. Po moji malé chybě jsem se ale už soustředil na to, abych kontroloval odstup na Madse Ostberga. Nakonec to bylo těsné, ale přece jsme uhájili druhé místo," říká šťastný Andreas Mikkelsen.
"Jsem poprvé na podiu! Tento výsledek jsem tak chtěl. Dosáhnout ho a navíc kousek od mého domova, to je něco. Jsem pyšný na to, že jsem zde, na Rally Sweden za určitě nejtěžších podmínek za dlouhé roky, dosáhnul průlomu v MS. Dnes si můj tým, můj spolujezdec Mikko Markkula a já zasloužíme jedno nebo dvě piva. Pořádně to oslavíme."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?