Andreas Mikkelsen se tento víkend poprvé ve své kariéře postavil na podium v nejvyšší kategorii rallysportu.
Mohli jsme vidět hodně napínavý duel mezi jezdci Volkswagenu. Vždyť do posledního dne šli Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen s odstupem pouhých 3,6 sekundy. Vše rozhodla až menší chyba Mikkelsena zkraje sobotní etapy.
"Poslední den byl opět velkou výzvou. Dlouho jsem pokukoval po vítězství, které bylo na dosah. Po moji malé chybě jsem se ale už soustředil na to, abych kontroloval odstup na Madse Ostberga. Nakonec to bylo těsné, ale přece jsme uhájili druhé místo," říká šťastný Andreas Mikkelsen.
"Jsem poprvé na podiu! Tento výsledek jsem tak chtěl. Dosáhnout ho a navíc kousek od mého domova, to je něco. Jsem pyšný na to, že jsem zde, na Rally Sweden za určitě nejtěžších podmínek za dlouhé roky, dosáhnul průlomu v MS. Dnes si můj tým, můj spolujezdec Mikko Markkula a já zasloužíme jedno nebo dvě piva. Pořádně to oslavíme."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.