Ostberg nadává na Kubicu a jeho chyby

Ostberg, Mads - Andersson, Jonas
Ostberg, Mads - Andersson, Jonas, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 7. února 2014 23:32
Sdílej:

Mads Ostberg se dnes musel dvakrát vyhýbat v závěji uvízlému Robertu Kubicovi, což ho pořádně naštvalo.

Druhý den Švédské Rally nebyl pro Roberta Kubicu zrovna povedeným. Hned dvakrát totiž skončil se svoji Fiestou mimo trať a zůstal uvízlý ve sněhové bariéře, ze které se vždy dostal jen díky pomoci diváků. Díky těmto dvěma incidentům bývalý jezdec Formule 1 ztratil, jen v důsledku nehod, na vedoucího Jariho-Mattiho Latvalu během dneška asi 20 minut. Mads Ostberg si ale svoji nelibost poté, co mu Polák hned dvakrát zavazel v cestě, nenechal jen pro sebe. 

První incident se stal na trati 12. měřeného úseku. "Nevím, co dělal. Parkoval na straně cesty a vyjel těsně přede mnou. Musel jsem zpomalit, protože jel opravdu pomalu," řekl ve stopce po RZ Mads Ostberg. Dle jeho názoru navíc musel Polák vědět, že se Nor blíží. "Vklidu stál a čekal, takže mě musel slyšet. Ale neslyšel mě, takže jsem za ním uvízl. Ne nějak dlouho, ale ztratili jsme množství času a zničili si přední sklo."

Robert Kubica má ale na věc názor jiný a dle svého názoru jednal správně: "Jakmile jsem našel místo, po nějakých 300 nebo 400 metrech, tak jsem zajel na stranu. Bylo to hodně úzké místo." O dvě zkoušky později ale došlo k podobné situaci. Kubica opět sjel mimo trať a museli mu pomáhat diváci. 

"Bylo tam hodně lidí, kteří mu chtěli pomoct. Přejel jsem přes vrcholek a viděl jsem jeho auto a lidi na silnici. Doufal jsem, že půjdou na stranu, ale to se nestalo. Byl jsem už opravdu hodně blízko, když si mě všimli, jel jsem na čtvrtý stupeň, takže to bylo opravdu rychlé," popisuje situaci Ostberg. Tentokrát ale i Mads uznává, že to nebyla chyba jezdce na Fordu: "Nebyla to jeho chyba. OK, jeho chyba k tomu vedla, ale něco takového se může stát."

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.