Na čele je sice po prvním dni Sébastien Ogier, ale celý den mu zle zatápěl kolega Andreas Mikkelsen. Během dne si kolegové od Volkswagenu vyměnili svoje pozice třikrát.
Andreas Mikkelsen vedl po včerejší úvodní speciálce v Karlstadu. Dopoledne však svoje vedení ztratil ve prospěch Francouze. Ten si vypracoval náskok až 10 vteřin, ale pak Nor jeho náskok zlikvidoval. Při druhém průjezdu Norské zkoušky však domácí pilot o vedení znovu přišel.
"Museli jsme se rozhodnout - buďto jsme mohli jet s novými pneumatikami teď [na poslední zkoušce dne], to by ale znamenalo, že bychom zítra ráno neměli k dispozici čerstvé gumy, nebo jsme mohli poslední zkoušku první etapy odjet na opotřebovaných pneumatikách a ráno vystartovat na čerstvém obutí.
S WRC ještě na 'bedně' nikdy nestál, teď bojuje o vítězství
Já jsem preferoval druhou variantu. Sice jsme dnes večer trošku ztratili, ale zítra ráno budeme mít snad výhodu. Jasně, bylo by hezké bojovat o čelo po první etapě, ale čeká nás dlouhá rally. Občas je zapotřebí se při soutěžení zamyslet. Vidět všechny ty norské fanoušky kolem trati... Prostě chcete jet dobře!"
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.