Na čele je sice po prvním dni Sébastien Ogier, ale celý den mu zle zatápěl kolega Andreas Mikkelsen. Během dne si kolegové od Volkswagenu vyměnili svoje pozice třikrát.
Andreas Mikkelsen vedl po včerejší úvodní speciálce v Karlstadu. Dopoledne však svoje vedení ztratil ve prospěch Francouze. Ten si vypracoval náskok až 10 vteřin, ale pak Nor jeho náskok zlikvidoval. Při druhém průjezdu Norské zkoušky však domácí pilot o vedení znovu přišel.
"Museli jsme se rozhodnout - buďto jsme mohli jet s novými pneumatikami teď [na poslední zkoušce dne], to by ale znamenalo, že bychom zítra ráno neměli k dispozici čerstvé gumy, nebo jsme mohli poslední zkoušku první etapy odjet na opotřebovaných pneumatikách a ráno vystartovat na čerstvém obutí.
S WRC ještě na 'bedně' nikdy nestál, teď bojuje o vítězství
Já jsem preferoval druhou variantu. Sice jsme dnes večer trošku ztratili, ale zítra ráno budeme mít snad výhodu. Jasně, bylo by hezké bojovat o čelo po první etapě, ale čeká nás dlouhá rally. Občas je zapotřebí se při soutěžení zamyslet. Vidět všechny ty norské fanoušky kolem trati... Prostě chcete jet dobře!"
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?