Elfyn Evans měl dle vlastních slov minulý týden velmi dobrý test, který mu v poznání auta a jeho chování na sněhu hodně pomohl. Mladý Welšan však moc dobře ví, že rally samotná bude jiná zkušenost.
Elfyn Evans ještě v životě nejel na sněhu s úzkými pneumatikami s hřeby, i proto bude jeho druhá soutěž v MS v továrním týmu velkou výzvou: "Poprvé pojedu opravdovou zimní soutěž se zimními pneumatikami. Před touto výzvou se ale cítím dobře. Minulý týden jsme měli opravdu velmi dobrý test.
Získal jsem na něm hodně důvěry v auto. Ale je jasné, že rally samotná bude jiná zkušenost. Už seznamovací jízdy pro nás byly nové. Museli jsme zjišťovat, jak si napsat rozpis v těchto podmínkách. Myslím, že klíčem budou pneumatiky.
Evans s Barrittem na Rally Monte Carlo zaujali
Zatím na tratích není moc zmrzlého sněhu, to dělá soutěž těžší. Budeme se muset starat o pneumatiky s hřeby, abychom je nepoztráceli. Budeme vše brát tak, jak to příjde. Chceme sbírat hlavně zkušenosti. Mikko a Jarmo mají s touto soutěží hodně zkušeností.
Soutěž dvakrát vyhráli a na sněhu jezdili od mala. Budeme se snažít využít jejich zkušenosti v náš prospěch. Už teď nám kolegové hodně pomohli. Jejich rady jsou pro nás neocenitelné. Jsem si jistý, že nám budou dávat tipy během celé soutěže," zakončil 24 letý mladík, kterého naviguje Daniel Barritt.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.