Elfyn Evans měl dle vlastních slov minulý týden velmi dobrý test, který mu v poznání auta a jeho chování na sněhu hodně pomohl. Mladý Welšan však moc dobře ví, že rally samotná bude jiná zkušenost.
Elfyn Evans ještě v životě nejel na sněhu s úzkými pneumatikami s hřeby, i proto bude jeho druhá soutěž v MS v továrním týmu velkou výzvou: "Poprvé pojedu opravdovou zimní soutěž se zimními pneumatikami. Před touto výzvou se ale cítím dobře. Minulý týden jsme měli opravdu velmi dobrý test.
Získal jsem na něm hodně důvěry v auto. Ale je jasné, že rally samotná bude jiná zkušenost. Už seznamovací jízdy pro nás byly nové. Museli jsme zjišťovat, jak si napsat rozpis v těchto podmínkách. Myslím, že klíčem budou pneumatiky.
Evans s Barrittem na Rally Monte Carlo zaujali
Zatím na tratích není moc zmrzlého sněhu, to dělá soutěž těžší. Budeme se muset starat o pneumatiky s hřeby, abychom je nepoztráceli. Budeme vše brát tak, jak to příjde. Chceme sbírat hlavně zkušenosti. Mikko a Jarmo mají s touto soutěží hodně zkušeností.
Soutěž dvakrát vyhráli a na sněhu jezdili od mala. Budeme se snažít využít jejich zkušenosti v náš prospěch. Už teď nám kolegové hodně pomohli. Jejich rady jsou pro nás neocenitelné. Jsem si jistý, že nám budou dávat tipy během celé soutěže," zakončil 24 letý mladík, kterého naviguje Daniel Barritt.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?