Henning Solberg pojede příští týden ve Švédsku na pneumatikách Pirelli. Poprvé od roku 2010 se tak na voze WRC objeví pneumatiky Pirelli.
Henning Solberg, který před 12 měsíci dojel ve Švédsku na 8. místě (jeho zatím poslední start ve WRC), pojede se soukromým Fordem Fiesta RS WRC na pneumatikách Pirelli Sottozero. "Jsem opravdu moc rád, že mohu jet na pneumatikách Pirelli a začít tak novou kapitolu," začal Nor, který v seriálu MS debutoval právě ve Švédsku v roce 1998. Jeho nejlepší výsledek na této soutěži je z roku 2007, kdy byl 4.
"Vždy jsem se na pneumatikách Pirelli cítil dobře. Jsou to velmi precizní pneumatiky, které Vám dávají dobrý pocit kontroly, jak potvrdila spousta jezdců. Doufám, že to pro mě ve Švédsku bude znamenat výhodu. Za celou svoji kariéru jsem nikdy neměl pořádný testovací program, ale s Pirelli můžete být rychlí hned od začátku.
Celý rok jsem nejel, takže jsem asi vyšel trošku ze cviku, ale myslím, že mám nejlepší pneumatiky. Už se na soutěž těším," zakončil 41 letý jezdec. Pirelli dodá své produkty dále jezdcům z kategorie WRC2 - pojedou na nich Ital Lorenzo Bertelli, který obsadil v kategorii WRC2 v Monte Carlu 2. místo s Fordem Fiesta R5, Nor Anders Grondal (Subaru Impreza), Ukrajinec Valeriy Gorban (Mini JCW 1,6T S2000), Jourdan Serderidis (Ford Fiesta R5) a Gianluca Linari (Subaru Impreza).
Zatím nejlépe se Henningovi vedlo ve Švédsku 2007
"Švédsko je teprve druhou soutěží po našem návratu do WRC, takže naším cílem bude, aby byli naši zákazníci konkurenceschopní. Je to jedna z nejtěžších soutěží, kterým budeme v průběhu roku čelit. Poprvé [po návratu] uvidíme pneumatiky Pirelli na voze WRC, konkrétně na soukromé Fiestě RS WRC Henninga Solberga.
Po dobrém začátku na Monte Carlu - druhém místě ve WRC2 a vítězství v produkční kategorii - doufáme, že budeme pokračovat na úspěšné vlně. Sottozero bylo vyvinuto speciálně pro kluzký povrch. Celý proces produkce máme patentovaný. 380 hřebů zůstane v pneumatice po celou délku rychlostní zkoušky. To dá jezdci velkou důvěru, protože se výkon pneumatik nebude v průběhu testu měnit," říká Matteo Braga, inženýr Pirelli.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?