Henning Solberg pojede příští týden ve Švédsku na pneumatikách Pirelli. Poprvé od roku 2010 se tak na voze WRC objeví pneumatiky Pirelli.
Henning Solberg, který před 12 měsíci dojel ve Švédsku na 8. místě (jeho zatím poslední start ve WRC), pojede se soukromým Fordem Fiesta RS WRC na pneumatikách Pirelli Sottozero. "Jsem opravdu moc rád, že mohu jet na pneumatikách Pirelli a začít tak novou kapitolu," začal Nor, který v seriálu MS debutoval právě ve Švédsku v roce 1998. Jeho nejlepší výsledek na této soutěži je z roku 2007, kdy byl 4.
"Vždy jsem se na pneumatikách Pirelli cítil dobře. Jsou to velmi precizní pneumatiky, které Vám dávají dobrý pocit kontroly, jak potvrdila spousta jezdců. Doufám, že to pro mě ve Švédsku bude znamenat výhodu. Za celou svoji kariéru jsem nikdy neměl pořádný testovací program, ale s Pirelli můžete být rychlí hned od začátku.
Celý rok jsem nejel, takže jsem asi vyšel trošku ze cviku, ale myslím, že mám nejlepší pneumatiky. Už se na soutěž těším," zakončil 41 letý jezdec. Pirelli dodá své produkty dále jezdcům z kategorie WRC2 - pojedou na nich Ital Lorenzo Bertelli, který obsadil v kategorii WRC2 v Monte Carlu 2. místo s Fordem Fiesta R5, Nor Anders Grondal (Subaru Impreza), Ukrajinec Valeriy Gorban (Mini JCW 1,6T S2000), Jourdan Serderidis (Ford Fiesta R5) a Gianluca Linari (Subaru Impreza).
Zatím nejlépe se Henningovi vedlo ve Švédsku 2007
"Švédsko je teprve druhou soutěží po našem návratu do WRC, takže naším cílem bude, aby byli naši zákazníci konkurenceschopní. Je to jedna z nejtěžších soutěží, kterým budeme v průběhu roku čelit. Poprvé [po návratu] uvidíme pneumatiky Pirelli na voze WRC, konkrétně na soukromé Fiestě RS WRC Henninga Solberga.
Po dobrém začátku na Monte Carlu - druhém místě ve WRC2 a vítězství v produkční kategorii - doufáme, že budeme pokračovat na úspěšné vlně. Sottozero bylo vyvinuto speciálně pro kluzký povrch. Celý proces produkce máme patentovaný. 380 hřebů zůstane v pneumatice po celou délku rychlostní zkoušky. To dá jezdci velkou důvěru, protože se výkon pneumatik nebude v průběhu testu měnit," říká Matteo Braga, inženýr Pirelli.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?