Henning Solberg pojede příští týden ve Švédsku na pneumatikách Pirelli. Poprvé od roku 2010 se tak na voze WRC objeví pneumatiky Pirelli.
Henning Solberg, který před 12 měsíci dojel ve Švédsku na 8. místě (jeho zatím poslední start ve WRC), pojede se soukromým Fordem Fiesta RS WRC na pneumatikách Pirelli Sottozero. "Jsem opravdu moc rád, že mohu jet na pneumatikách Pirelli a začít tak novou kapitolu," začal Nor, který v seriálu MS debutoval právě ve Švédsku v roce 1998. Jeho nejlepší výsledek na této soutěži je z roku 2007, kdy byl 4.
"Vždy jsem se na pneumatikách Pirelli cítil dobře. Jsou to velmi precizní pneumatiky, které Vám dávají dobrý pocit kontroly, jak potvrdila spousta jezdců. Doufám, že to pro mě ve Švédsku bude znamenat výhodu. Za celou svoji kariéru jsem nikdy neměl pořádný testovací program, ale s Pirelli můžete být rychlí hned od začátku.
Celý rok jsem nejel, takže jsem asi vyšel trošku ze cviku, ale myslím, že mám nejlepší pneumatiky. Už se na soutěž těším," zakončil 41 letý jezdec. Pirelli dodá své produkty dále jezdcům z kategorie WRC2 - pojedou na nich Ital Lorenzo Bertelli, který obsadil v kategorii WRC2 v Monte Carlu 2. místo s Fordem Fiesta R5, Nor Anders Grondal (Subaru Impreza), Ukrajinec Valeriy Gorban (Mini JCW 1,6T S2000), Jourdan Serderidis (Ford Fiesta R5) a Gianluca Linari (Subaru Impreza).
Zatím nejlépe se Henningovi vedlo ve Švédsku 2007
"Švédsko je teprve druhou soutěží po našem návratu do WRC, takže naším cílem bude, aby byli naši zákazníci konkurenceschopní. Je to jedna z nejtěžších soutěží, kterým budeme v průběhu roku čelit. Poprvé [po návratu] uvidíme pneumatiky Pirelli na voze WRC, konkrétně na soukromé Fiestě RS WRC Henninga Solberga.
Po dobrém začátku na Monte Carlu - druhém místě ve WRC2 a vítězství v produkční kategorii - doufáme, že budeme pokračovat na úspěšné vlně. Sottozero bylo vyvinuto speciálně pro kluzký povrch. Celý proces produkce máme patentovaný. 380 hřebů zůstane v pneumatice po celou délku rychlostní zkoušky. To dá jezdci velkou důvěru, protože se výkon pneumatik nebude v průběhu testu měnit," říká Matteo Braga, inženýr Pirelli.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.