Henning Solberg pojede příští týden ve Švédsku na pneumatikách Pirelli. Poprvé od roku 2010 se tak na voze WRC objeví pneumatiky Pirelli.
Henning Solberg, který před 12 měsíci dojel ve Švédsku na 8. místě (jeho zatím poslední start ve WRC), pojede se soukromým Fordem Fiesta RS WRC na pneumatikách Pirelli Sottozero. "Jsem opravdu moc rád, že mohu jet na pneumatikách Pirelli a začít tak novou kapitolu," začal Nor, který v seriálu MS debutoval právě ve Švédsku v roce 1998. Jeho nejlepší výsledek na této soutěži je z roku 2007, kdy byl 4.
"Vždy jsem se na pneumatikách Pirelli cítil dobře. Jsou to velmi precizní pneumatiky, které Vám dávají dobrý pocit kontroly, jak potvrdila spousta jezdců. Doufám, že to pro mě ve Švédsku bude znamenat výhodu. Za celou svoji kariéru jsem nikdy neměl pořádný testovací program, ale s Pirelli můžete být rychlí hned od začátku.
Celý rok jsem nejel, takže jsem asi vyšel trošku ze cviku, ale myslím, že mám nejlepší pneumatiky. Už se na soutěž těším," zakončil 41 letý jezdec. Pirelli dodá své produkty dále jezdcům z kategorie WRC2 - pojedou na nich Ital Lorenzo Bertelli, který obsadil v kategorii WRC2 v Monte Carlu 2. místo s Fordem Fiesta R5, Nor Anders Grondal (Subaru Impreza), Ukrajinec Valeriy Gorban (Mini JCW 1,6T S2000), Jourdan Serderidis (Ford Fiesta R5) a Gianluca Linari (Subaru Impreza).
Zatím nejlépe se Henningovi vedlo ve Švédsku 2007
"Švédsko je teprve druhou soutěží po našem návratu do WRC, takže naším cílem bude, aby byli naši zákazníci konkurenceschopní. Je to jedna z nejtěžších soutěží, kterým budeme v průběhu roku čelit. Poprvé [po návratu] uvidíme pneumatiky Pirelli na voze WRC, konkrétně na soukromé Fiestě RS WRC Henninga Solberga.
Po dobrém začátku na Monte Carlu - druhém místě ve WRC2 a vítězství v produkční kategorii - doufáme, že budeme pokračovat na úspěšné vlně. Sottozero bylo vyvinuto speciálně pro kluzký povrch. Celý proces produkce máme patentovaný. 380 hřebů zůstane v pneumatice po celou délku rychlostní zkoušky. To dá jezdci velkou důvěru, protože se výkon pneumatik nebude v průběhu testu měnit," říká Matteo Braga, inženýr Pirelli.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?