Bryan Bouffier se se soutěží v Lotyšsku rozloučil po vlastních chybě předčasně.
Po skvělé jízdě na Monte Carlu přijel Bryan Bouffier i do Lotyšska s velkými očekáváními. Francouz na nic nečekal a hned zkraje soutěže se ujal vedení. Jenže už ve druhé, 32 kilometrů dlouhé, zkoušce se dopustil chyby: "Byla to úzká část tratě. Byl tam i retardér z balíků slámy, my jsme ale trošku vyjeli z optimální stopy a trefili balík."
Ex-testovací jezdec Hyundai jel s Citroënem DS3 RRC, se kterým vloni závodil Robert Kubica. "Bohůžel jsme při nehodě poškodili chladič auta." Obecně celá přední část auta byla poškozena, nárazník chyběl úplně. Bryan se snažil pokračovat: "Snažili jsme se pokračovat, ale motor se začal přehřívat.
Prvně jsme zastavili, abychom vyčistili chladič. Pak jsme zkoušeli jet dál, ale čekalo nás ještě 22 kilometrů. Teplota motoru se mezitím dostala na 120 °C. Další jízda nebyla možná. Pochopitelně jsem, zvláště po skvělém výsledku z 'Monte', zklamán. Musím to ale akceptovat, byla to moje chyba, snad to příště půjde lépe. Je to sport a tohle se občas stává."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.