Bryan Bouffier se se soutěží v Lotyšsku rozloučil po vlastních chybě předčasně.
Po skvělé jízdě na Monte Carlu přijel Bryan Bouffier i do Lotyšska s velkými očekáváními. Francouz na nic nečekal a hned zkraje soutěže se ujal vedení. Jenže už ve druhé, 32 kilometrů dlouhé, zkoušce se dopustil chyby: "Byla to úzká část tratě. Byl tam i retardér z balíků slámy, my jsme ale trošku vyjeli z optimální stopy a trefili balík."
Ex-testovací jezdec Hyundai jel s Citroënem DS3 RRC, se kterým vloni závodil Robert Kubica. "Bohůžel jsme při nehodě poškodili chladič auta." Obecně celá přední část auta byla poškozena, nárazník chyběl úplně. Bryan se snažil pokračovat: "Snažili jsme se pokračovat, ale motor se začal přehřívat.
Prvně jsme zastavili, abychom vyčistili chladič. Pak jsme zkoušeli jet dál, ale čekalo nás ještě 22 kilometrů. Teplota motoru se mezitím dostala na 120 °C. Další jízda nebyla možná. Pochopitelně jsem, zvláště po skvělém výsledku z 'Monte', zklamán. Musím to ale akceptovat, byla to moje chyba, snad to příště půjde lépe. Je to sport a tohle se občas stává."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?