Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, se nechal slyšet, že by po výkonu, který Bryan Bouffier předvedl na Rally Monte Carlo, moc rád viděl Francouze v jednom ze svých vozů znovu.
Bryan Bouffier v Monte Carlu opravdu zazářil a konstantně zajížděl časy na čele. V čele byla privátní Fiesta RS WRC servisovaná přímo britským M-Sportem od RZ3 po RZ9. O možný souboj s Ogierem o vítězství připravily ex-testovacího jezdce Hyundai dvě chyby - jedna jezdecká a jedna kuriozní.
I přes ztrátu minuty 34 letý soutěžák hluboce zapůsobil na Malcolma Wilsona. "Byla to od startu až do cíle skvělá jízda v podání Bryana. Dojet na Monte Carlu na druhém místě při svém premiérovém startu s Fordem Fiesta RS WRC značí velký potenciál. Doufám, že se nám podaří nalézt cestu, jak jej dostat zpět za volant Fiesty v průběhu této sezony."
Na budoucí plány vice-mistra Evropy pro rok 2013 došla řeč i na pozávodní tiskové konferenci. Ten musel smutně připustit, že netuší, co jej letos čeká. Bouffier se objeví na druhém podniku ERC s Citroënem DS3 RRC. Po Monte Carlu se začalo opět hovořit o zájmu ze strany Hyundai.
"Zatím nic nevím. Já a Hyundai jednáme, ale nic konkrétního není domluveno. Nevím, jestli ještě letos pojedu s WRC. Pojedu v Lotyšsku a pak se uvidí.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?