Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, se nechal slyšet, že by po výkonu, který Bryan Bouffier předvedl na Rally Monte Carlo, moc rád viděl Francouze v jednom ze svých vozů znovu.
Bryan Bouffier v Monte Carlu opravdu zazářil a konstantně zajížděl časy na čele. V čele byla privátní Fiesta RS WRC servisovaná přímo britským M-Sportem od RZ3 po RZ9. O možný souboj s Ogierem o vítězství připravily ex-testovacího jezdce Hyundai dvě chyby - jedna jezdecká a jedna kuriozní.
I přes ztrátu minuty 34 letý soutěžák hluboce zapůsobil na Malcolma Wilsona. "Byla to od startu až do cíle skvělá jízda v podání Bryana. Dojet na Monte Carlu na druhém místě při svém premiérovém startu s Fordem Fiesta RS WRC značí velký potenciál. Doufám, že se nám podaří nalézt cestu, jak jej dostat zpět za volant Fiesty v průběhu této sezony."
Na budoucí plány vice-mistra Evropy pro rok 2013 došla řeč i na pozávodní tiskové konferenci. Ten musel smutně připustit, že netuší, co jej letos čeká. Bouffier se objeví na druhém podniku ERC s Citroënem DS3 RRC. Po Monte Carlu se začalo opět hovořit o zájmu ze strany Hyundai.
"Zatím nic nevím. Já a Hyundai jednáme, ale nic konkrétního není domluveno. Nevím, jestli ještě letos pojedu s WRC. Pojedu v Lotyšsku a pak se uvidí.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?