Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, se nechal slyšet, že by po výkonu, který Bryan Bouffier předvedl na Rally Monte Carlo, moc rád viděl Francouze v jednom ze svých vozů znovu.
Bryan Bouffier v Monte Carlu opravdu zazářil a konstantně zajížděl časy na čele. V čele byla privátní Fiesta RS WRC servisovaná přímo britským M-Sportem od RZ3 po RZ9. O možný souboj s Ogierem o vítězství připravily ex-testovacího jezdce Hyundai dvě chyby - jedna jezdecká a jedna kuriozní.
I přes ztrátu minuty 34 letý soutěžák hluboce zapůsobil na Malcolma Wilsona. "Byla to od startu až do cíle skvělá jízda v podání Bryana. Dojet na Monte Carlu na druhém místě při svém premiérovém startu s Fordem Fiesta RS WRC značí velký potenciál. Doufám, že se nám podaří nalézt cestu, jak jej dostat zpět za volant Fiesty v průběhu této sezony."
Na budoucí plány vice-mistra Evropy pro rok 2013 došla řeč i na pozávodní tiskové konferenci. Ten musel smutně připustit, že netuší, co jej letos čeká. Bouffier se objeví na druhém podniku ERC s Citroënem DS3 RRC. Po Monte Carlu se začalo opět hovořit o zájmu ze strany Hyundai.
"Zatím nic nevím. Já a Hyundai jednáme, ale nic konkrétního není domluveno. Nevím, jestli ještě letos pojedu s WRC. Pojedu v Lotyšsku a pak se uvidí.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.