VÝSLEDKY 2. ETAPY: Druhou etapou pokračovala Halls Winter Rally 2014 s českou účastí.
Dnešní etapa měla na programu 10 rychlostních zkoušek.
Nejprve účinkování Martina Hudce s Petrem Pickou.Ve třídě suverénně vyhráli. Ráno sice trošku na první rychlostní zkoušce zaspali, ale celkově velmi pěkné vystoupení. Absolutně zakončili soutež na sedmém místě absolutně.
Jaroslav Orsák s Davidem Šmeidlerem začali sedmým časem, pak se už ale jen zlepšovali, v poslední rychlostní zkoušce zaznamenali druhý čas absolutně. Celkově stačil pěkný výkon s novým vozem na čtvrté místo absolutně.Ve třídě skončili druzí.
Antonín Tlusťák s Janem Škaloudem začali třináctým časem. Poté se lehce zlepšili, ale první sekce nebyla výkonostně uplně oslnivá.Ve druhé polovině dnešní etapy zajeli několik čtvrtých časů. Ve třídě skončili třetí. Absolutně to pak pro tuto posádku znamenalo místo páté.
Soutěž dokončilo 24 posádek. Celý dnešní den se odehrával v bitvě mezi Čapkauskasem, Kvaraciejusem a Švedasem. Poslední jmenovaný odstoupil po RZ 11 pro technickou závadu. Čapkauskas sice vyhrál rz 12 a 14 ale na vítězství to nestačilo. Vítězem tak je Kvaraciejus, duhý je Čapkauskas +4,3, třetí Samuitis +1.16,9, čtvrtý Orsák 1.49:0, pátý Tlusťák +4.35:0 , s předokolkou jedoucí Lotyš Sirmacis +4.49,0 a sedmý Hudec +7.07:2
P.S. Facebook M.Hudce : Tak jsme uspěšně dokončili Halls Winter Rally 2014. Dnes to bylo velice zrádné ale moc mě to bavilo. Vyzkoušeli jsme si jízdu na hrotech po zmrzlé šotolině a já věřím že to dokážeme příští týden zúročit. Absolvovali jsme velmi dobrou přípravu před následujícím závodem mistrovství Evropy. Díky, Petrovi a celému týmu za super práci a také i Vám za velkou podporu. S výsledky jsem naprosto spokojený, vyhráli jsme třídu 2 a absolutně jsme sedmí. Poháry na nás ,,nezbyly" a tak Vás zdravíme aspoň se sklenkou dobrého vína, vidíme se v Lotyšsku na Rally Liepaja!
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?