VÝSLEDKY 2. ETAPY: Druhou etapou pokračovala Halls Winter Rally 2014 s českou účastí.
Dnešní etapa měla na programu 10 rychlostních zkoušek.
Nejprve účinkování Martina Hudce s Petrem Pickou.Ve třídě suverénně vyhráli. Ráno sice trošku na první rychlostní zkoušce zaspali, ale celkově velmi pěkné vystoupení. Absolutně zakončili soutež na sedmém místě absolutně.
Jaroslav Orsák s Davidem Šmeidlerem začali sedmým časem, pak se už ale jen zlepšovali, v poslední rychlostní zkoušce zaznamenali druhý čas absolutně. Celkově stačil pěkný výkon s novým vozem na čtvrté místo absolutně.Ve třídě skončili druzí.
Antonín Tlusťák s Janem Škaloudem začali třináctým časem. Poté se lehce zlepšili, ale první sekce nebyla výkonostně uplně oslnivá.Ve druhé polovině dnešní etapy zajeli několik čtvrtých časů. Ve třídě skončili třetí. Absolutně to pak pro tuto posádku znamenalo místo páté.
Soutěž dokončilo 24 posádek. Celý dnešní den se odehrával v bitvě mezi Čapkauskasem, Kvaraciejusem a Švedasem. Poslední jmenovaný odstoupil po RZ 11 pro technickou závadu. Čapkauskas sice vyhrál rz 12 a 14 ale na vítězství to nestačilo. Vítězem tak je Kvaraciejus, duhý je Čapkauskas +4,3, třetí Samuitis +1.16,9, čtvrtý Orsák 1.49:0, pátý Tlusťák +4.35:0 , s předokolkou jedoucí Lotyš Sirmacis +4.49,0 a sedmý Hudec +7.07:2
P.S. Facebook M.Hudce : Tak jsme uspěšně dokončili Halls Winter Rally 2014. Dnes to bylo velice zrádné ale moc mě to bavilo. Vyzkoušeli jsme si jízdu na hrotech po zmrzlé šotolině a já věřím že to dokážeme příští týden zúročit. Absolvovali jsme velmi dobrou přípravu před následujícím závodem mistrovství Evropy. Díky, Petrovi a celému týmu za super práci a také i Vám za velkou podporu. S výsledky jsem naprosto spokojený, vyhráli jsme třídu 2 a absolutně jsme sedmí. Poháry na nás ,,nezbyly" a tak Vás zdravíme aspoň se sklenkou dobrého vína, vidíme se v Lotyšsku na Rally Liepaja!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.