Díky svému 'nenažranému' psovi, který jedl jenom maso, našel Bryan Bouffier sponzora, který mu umožnil start na Rally Monte Carlo.
"Před osmi lety jsme měli velkého psa. Ten vážil asi 80 kilogramů a chtěl jíst pořád jenom maso. Nebylo to pro mě jednoduché, protože ta jeho 'nenažranost' mě stála každý měsíc pěknou řádku peněz. V našem supermarketu prodávali maso firmy ‚Royal Bernard’. Zavolal jsem tam a optal jsem, jestli bych nemohl dostat slevu na kuřecí.
Rychle se mi dostalo zamítavé odpovědi. Přesto, že mě to zklamalo, tak jsem jeden den zajel do této firmy a pohovořil s jejich manažerem. Hovořili jsme spolu dlouho a nakonec jsem dostal kuřecí za výrazně nižší cenu. Od té doby se vídáme častěji a sice každý měsíc, když vyzvedávám maso," popisuje historku Bryan Bouffier.
"V roce 2012 jsem chtěl jet Rally Monte Carlo, ale část rozpočtu mi chyběla. Opět jsem promluvil s manažerem, jestli by se nezeptal svého šéfa, jestli by mi nemohli pomoct. Domluvil mi jednání s obchodním ředitelem firmy. To jednání bylo rychlé, po 10 minutách se z nich stal můj největší sponzor!
Šéf firmy se předtím o motorsport nezajímal, měl jenom pár závodních koní. Ale na Monte se přijel podívat a soutěž sledoval. Po soutěži mi řekl, že to byla velmi zajímavá zkušenost. O rok později jsem chtěl jet s WRC a on mi slíbil, že nás znovu podpoří. Díky tomu jsme vloni mohli odstartovat s DS3 WRC a letos s Fiestou RS WRC.
Vice-mistr Evropy má neustále problémy se zajištěním rozpočtu, přitom by si pravidelné závodění s WRC zasloužil
Vloni jsme byli 5., tedy nejlepší soukromníci. Ale musím říct, že jsem se svým výkonem nebyl spokojen, jel jsem poprvé s vozem WRC. Doufám, že letos výsledek vylepšíme," říká bývalý testovací jezdec Hyundai, který po včerejšku vedl, po dnešku je druhý.
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?
Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.
Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).
Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?
Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.
BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.
Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.
Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.