Díky svému 'nenažranému' psovi, který jedl jenom maso, našel Bryan Bouffier sponzora, který mu umožnil start na Rally Monte Carlo.
"Před osmi lety jsme měli velkého psa. Ten vážil asi 80 kilogramů a chtěl jíst pořád jenom maso. Nebylo to pro mě jednoduché, protože ta jeho 'nenažranost' mě stála každý měsíc pěknou řádku peněz. V našem supermarketu prodávali maso firmy ‚Royal Bernard’. Zavolal jsem tam a optal jsem, jestli bych nemohl dostat slevu na kuřecí.
Rychle se mi dostalo zamítavé odpovědi. Přesto, že mě to zklamalo, tak jsem jeden den zajel do této firmy a pohovořil s jejich manažerem. Hovořili jsme spolu dlouho a nakonec jsem dostal kuřecí za výrazně nižší cenu. Od té doby se vídáme častěji a sice každý měsíc, když vyzvedávám maso," popisuje historku Bryan Bouffier.
"V roce 2012 jsem chtěl jet Rally Monte Carlo, ale část rozpočtu mi chyběla. Opět jsem promluvil s manažerem, jestli by se nezeptal svého šéfa, jestli by mi nemohli pomoct. Domluvil mi jednání s obchodním ředitelem firmy. To jednání bylo rychlé, po 10 minutách se z nich stal můj největší sponzor!
Šéf firmy se předtím o motorsport nezajímal, měl jenom pár závodních koní. Ale na Monte se přijel podívat a soutěž sledoval. Po soutěži mi řekl, že to byla velmi zajímavá zkušenost. O rok později jsem chtěl jet s WRC a on mi slíbil, že nás znovu podpoří. Díky tomu jsme vloni mohli odstartovat s DS3 WRC a letos s Fiestou RS WRC.
Vice-mistr Evropy má neustále problémy se zajištěním rozpočtu, přitom by si pravidelné závodění s WRC zasloužil
Vloni jsme byli 5., tedy nejlepší soukromníci. Ale musím říct, že jsem se svým výkonem nebyl spokojen, jel jsem poprvé s vozem WRC. Doufám, že letos výsledek vylepšíme," říká bývalý testovací jezdec Hyundai, který po včerejšku vedl, po dnešku je druhý.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?