Díky svému 'nenažranému' psovi, který jedl jenom maso, našel Bryan Bouffier sponzora, který mu umožnil start na Rally Monte Carlo.
"Před osmi lety jsme měli velkého psa. Ten vážil asi 80 kilogramů a chtěl jíst pořád jenom maso. Nebylo to pro mě jednoduché, protože ta jeho 'nenažranost' mě stála každý měsíc pěknou řádku peněz. V našem supermarketu prodávali maso firmy ‚Royal Bernard’. Zavolal jsem tam a optal jsem, jestli bych nemohl dostat slevu na kuřecí.
Rychle se mi dostalo zamítavé odpovědi. Přesto, že mě to zklamalo, tak jsem jeden den zajel do této firmy a pohovořil s jejich manažerem. Hovořili jsme spolu dlouho a nakonec jsem dostal kuřecí za výrazně nižší cenu. Od té doby se vídáme častěji a sice každý měsíc, když vyzvedávám maso," popisuje historku Bryan Bouffier.
"V roce 2012 jsem chtěl jet Rally Monte Carlo, ale část rozpočtu mi chyběla. Opět jsem promluvil s manažerem, jestli by se nezeptal svého šéfa, jestli by mi nemohli pomoct. Domluvil mi jednání s obchodním ředitelem firmy. To jednání bylo rychlé, po 10 minutách se z nich stal můj největší sponzor!
Šéf firmy se předtím o motorsport nezajímal, měl jenom pár závodních koní. Ale na Monte se přijel podívat a soutěž sledoval. Po soutěži mi řekl, že to byla velmi zajímavá zkušenost. O rok později jsem chtěl jet s WRC a on mi slíbil, že nás znovu podpoří. Díky tomu jsme vloni mohli odstartovat s DS3 WRC a letos s Fiestou RS WRC.
Vice-mistr Evropy má neustále problémy se zajištěním rozpočtu, přitom by si pravidelné závodění s WRC zasloužil
Vloni jsme byli 5., tedy nejlepší soukromníci. Ale musím říct, že jsem se svým výkonem nebyl spokojen, jel jsem poprvé s vozem WRC. Doufám, že letos výsledek vylepšíme," říká bývalý testovací jezdec Hyundai, který po včerejšku vedl, po dnešku je druhý.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.