Díky svému 'nenažranému' psovi, který jedl jenom maso, našel Bryan Bouffier sponzora, který mu umožnil start na Rally Monte Carlo.
"Před osmi lety jsme měli velkého psa. Ten vážil asi 80 kilogramů a chtěl jíst pořád jenom maso. Nebylo to pro mě jednoduché, protože ta jeho 'nenažranost' mě stála každý měsíc pěknou řádku peněz. V našem supermarketu prodávali maso firmy ‚Royal Bernard’. Zavolal jsem tam a optal jsem, jestli bych nemohl dostat slevu na kuřecí.
Rychle se mi dostalo zamítavé odpovědi. Přesto, že mě to zklamalo, tak jsem jeden den zajel do této firmy a pohovořil s jejich manažerem. Hovořili jsme spolu dlouho a nakonec jsem dostal kuřecí za výrazně nižší cenu. Od té doby se vídáme častěji a sice každý měsíc, když vyzvedávám maso," popisuje historku Bryan Bouffier.
"V roce 2012 jsem chtěl jet Rally Monte Carlo, ale část rozpočtu mi chyběla. Opět jsem promluvil s manažerem, jestli by se nezeptal svého šéfa, jestli by mi nemohli pomoct. Domluvil mi jednání s obchodním ředitelem firmy. To jednání bylo rychlé, po 10 minutách se z nich stal můj největší sponzor!
Šéf firmy se předtím o motorsport nezajímal, měl jenom pár závodních koní. Ale na Monte se přijel podívat a soutěž sledoval. Po soutěži mi řekl, že to byla velmi zajímavá zkušenost. O rok později jsem chtěl jet s WRC a on mi slíbil, že nás znovu podpoří. Díky tomu jsme vloni mohli odstartovat s DS3 WRC a letos s Fiestou RS WRC.
Vice-mistr Evropy má neustále problémy se zajištěním rozpočtu, přitom by si pravidelné závodění s WRC zasloužil
Vloni jsme byli 5., tedy nejlepší soukromníci. Ale musím říct, že jsem se svým výkonem nebyl spokojen, jel jsem poprvé s vozem WRC. Doufám, že letos výsledek vylepšíme," říká bývalý testovací jezdec Hyundai, který po včerejšku vedl, po dnešku je druhý.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?