Dnešní den nedokončil ani Mikko Hirvonen na Citroënu DS3 WRC, který měl nehodu ve vysoké rychlosti. Při jeho nehodě zničil i přední sklo a do auta se tak dostala spousta bahna. Zítra do soutěže nenastoupí.
Vinu za nehodu jako Mikko, tak i jeho navigátor, Jarmo Lehtinen, připisují na účet navigátora. "Byla to pravá zatáčka na plný plyn," řekl Mikko Hirvonen pro wrc.com. "Byla utažená a zúžovala se na pátý rychlostní stupeň. Nedočetl [Jarmo] ale celý rozpis, a tak jsem jel dále na šestku na plný plyn. Byla to divoká nehoda."
Zmrzlí ale nezranění se oba Finové vrátili do servisního parku. Jarmo Lehtinen byl po chybě pořádně naštvaný a převzal odpovědnost: "Byla to kompletně moje chyba. Byla to táhlá pravá zatáčka na plný plyn, která se zúžovala. Četl jsem to jako 'dlouhá, pravá, utahuje', ale nedočetl jsem ten konec. Neřekl jsem to dost jasně a dostatečně zřejmě, takže to [Mikko] neslyšel. Přes střechu jsme šli poměrně divoce. V ten moment jsem se necítil dobře."
Mikko Hirvonen k tomu dodal: "Do mého obličeje létaly kameny a bláto. Myslím, že v autě je více bláta jak venku."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.