Dnešní den nedokončil ani Mikko Hirvonen na Citroënu DS3 WRC, který měl nehodu ve vysoké rychlosti. Při jeho nehodě zničil i přední sklo a do auta se tak dostala spousta bahna. Zítra do soutěže nenastoupí.
Vinu za nehodu jako Mikko, tak i jeho navigátor, Jarmo Lehtinen, připisují na účet navigátora. "Byla to pravá zatáčka na plný plyn," řekl Mikko Hirvonen pro wrc.com. "Byla utažená a zúžovala se na pátý rychlostní stupeň. Nedočetl [Jarmo] ale celý rozpis, a tak jsem jel dále na šestku na plný plyn. Byla to divoká nehoda."
Zmrzlí ale nezranění se oba Finové vrátili do servisního parku. Jarmo Lehtinen byl po chybě pořádně naštvaný a převzal odpovědnost: "Byla to kompletně moje chyba. Byla to táhlá pravá zatáčka na plný plyn, která se zúžovala. Četl jsem to jako 'dlouhá, pravá, utahuje', ale nedočetl jsem ten konec. Neřekl jsem to dost jasně a dostatečně zřejmě, takže to [Mikko] neslyšel. Přes střechu jsme šli poměrně divoce. V ten moment jsem se necítil dobře."
Mikko Hirvonen k tomu dodal: "Do mého obličeje létaly kameny a bláto. Myslím, že v autě je více bláta jak venku."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?