Bryan Bouffier věří, že by byl schopný vybojovat v poslední vložce italské Rally San Remo vítězství na této tradiční soutěži. Avšak defekt pneumatiky ho srazil až na 4. místo.
Bryan Bouffier se ujal vedení v Rally San Remo hned na začátku, ale na RZ3 udělal chybu, narazil do zídky kolem trati a poškodil zavěšení kola. Tento problém ho srazil více než minutu za čelo soutěže.
Díky skvělé rychlosti se ale dokázal dostat zpět, na vedoucího Bassa mu před závěrečným měřeným testem scházelo 7 vteřin. Bouffier jel se svým spolujezdcem Panserim s Peugeotem 207 S2000 týmu Delta Rally. Stejný vůz využíval také konkurent Basso.
"Na první [odpolední zkoušce soboty] na mě najel 2,5 vteřiny, tu druhou jsem jel na úplné maximum a získal na něj 13 vteřin. To znamená, že z mého pohledu se s tím [ztrátou] v poslední zkoušce ještě dalo něco udělat. Do zkoušky jsem tedy odstartoval s cílem ho porazit, chybělo nám 7 sekund. Jeli jsme flat out, ale bohůžel to dopadlo, jak to dopadlo.
Není se na co vymlouvat. Možná jsem cutoval až moc jednu zatáčku. Nic jsem necítili, ale po 7 kilometrech jsem dostal defekt. Kolo jsme museli na trati vyměnit a tak to bohužel je." Po soutěži drží Francouzi v tabulce šampionátu druhé místo s náskokem 26 bodů na Craiga Breena.
Bouffier shání peníze na starty v ERC kde se dá, ucelený program bohůžel nemá
Posádka zvládla vyměnit pravé přední kolo za 2 minuty, což je určitě skvělý výkon. "Bylo by zajímavé se na to [výměnu] podívat na videu, když nám to šlo tak dobře. Výměnu kol moc často netrénujeme, protože se tento problém nestává tak často." Bouffier alespoň získal ocenění Colin McRae Flat Out Trophy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?