Bryan Bouffier věří, že by byl schopný vybojovat v poslední vložce italské Rally San Remo vítězství na této tradiční soutěži. Avšak defekt pneumatiky ho srazil až na 4. místo.
Bryan Bouffier se ujal vedení v Rally San Remo hned na začátku, ale na RZ3 udělal chybu, narazil do zídky kolem trati a poškodil zavěšení kola. Tento problém ho srazil více než minutu za čelo soutěže.
Díky skvělé rychlosti se ale dokázal dostat zpět, na vedoucího Bassa mu před závěrečným měřeným testem scházelo 7 vteřin. Bouffier jel se svým spolujezdcem Panserim s Peugeotem 207 S2000 týmu Delta Rally. Stejný vůz využíval také konkurent Basso.
"Na první [odpolední zkoušce soboty] na mě najel 2,5 vteřiny, tu druhou jsem jel na úplné maximum a získal na něj 13 vteřin. To znamená, že z mého pohledu se s tím [ztrátou] v poslední zkoušce ještě dalo něco udělat. Do zkoušky jsem tedy odstartoval s cílem ho porazit, chybělo nám 7 sekund. Jeli jsme flat out, ale bohůžel to dopadlo, jak to dopadlo.
Není se na co vymlouvat. Možná jsem cutoval až moc jednu zatáčku. Nic jsem necítili, ale po 7 kilometrech jsem dostal defekt. Kolo jsme museli na trati vyměnit a tak to bohužel je." Po soutěži drží Francouzi v tabulce šampionátu druhé místo s náskokem 26 bodů na Craiga Breena.
Bouffier shání peníze na starty v ERC kde se dá, ucelený program bohůžel nemá
Posádka zvládla vyměnit pravé přední kolo za 2 minuty, což je určitě skvělý výkon. "Bylo by zajímavé se na to [výměnu] podívat na videu, když nám to šlo tak dobře. Výměnu kol moc často netrénujeme, protože se tento problém nestává tak často." Bouffier alespoň získal ocenění Colin McRae Flat Out Trophy.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?