Bouffier: Pro vítězství v San Remu si stačilo jen dojet

Bouffier, Bryan
Bouffier, Bryan, foto: www.rally-erc.com
iM2 14. října 2013 16:45
Sdílej:

Bryan Bouffier věří, že by byl schopný vybojovat v poslední vložce italské Rally San Remo vítězství na této tradiční soutěži. Avšak defekt pneumatiky ho srazil až na 4. místo.

Bryan Bouffier se ujal vedení v Rally San Remo hned na začátku, ale na RZ3 udělal chybu, narazil do zídky kolem trati a poškodil zavěšení kola. Tento problém ho srazil více než minutu za čelo soutěže.

Díky skvělé rychlosti se ale dokázal dostat zpět, na vedoucího Bassa mu před závěrečným měřeným testem scházelo 7 vteřin. Bouffier jel se svým spolujezdcem Panserim s Peugeotem 207 S2000 týmu Delta Rally. Stejný vůz využíval také konkurent Basso.

"Na první [odpolední zkoušce soboty] na mě najel 2,5 vteřiny, tu druhou jsem jel na úplné maximum a získal na něj 13 vteřin. To znamená, že z mého pohledu se s tím [ztrátou] v poslední zkoušce ještě dalo něco udělat. Do zkoušky jsem tedy odstartoval s cílem ho porazit, chybělo nám 7 sekund. Jeli jsme flat out, ale bohůžel to dopadlo, jak to dopadlo.

Není se na co vymlouvat. Možná jsem cutoval až moc jednu zatáčku. Nic jsem necítili, ale po 7 kilometrech jsem dostal defekt. Kolo jsme museli na trati vyměnit a tak to bohužel je." Po soutěži drží Francouzi v tabulce šampionátu druhé místo s náskokem 26 bodů na Craiga Breena.

Bouffier shání peníze na starty v ERC kde se dá, ucelený program bohůžel nemá

Posádka zvládla vyměnit pravé přední kolo za 2 minuty, což je určitě skvělý výkon. "Bylo by zajímavé se na to [výměnu] podívat na videu, když nám to šlo tak dobře. Výměnu kol moc často netrénujeme, protože se tento problém nestává tak často." Bouffier alespoň získal ocenění Colin McRae Flat Out Trophy. 

Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?