 
            Pontus Tidemand a jeho spolujezdec Ola Floene oslavili titul mistrů JWRC na uplynulé Francouzské rally.
Pontus Tiedemand sice zpočátku bojoval s José Suarezem a Yeraym Lemesem, avšak nakonec oslavil v cíli soutěže titul. To přitom do konce šampionátu stále ještě chybí jedna soutěž. Titul ve WRC2 zajistil Švédovi kompletní sezonu WRC2 v příštím roce s vozem Ford Fiesta R5.
Na Pontuse čeká těžký úkol - prosadit se i mezi elitou MS. Jen dva mistři JWRC se totiž dokázali ve WRC propracovat až k titulu MS. Jsou jimi Sébastien Loeb a Sébastien Ogier. A pouze tři jezdci, kteří vyhráli titul v JWRC, vyhráli i soutěž MS (Sébastien Loeb, Sébastien Ogier a Dani Sordo).
Loňský vítěz JWRC, Elfyn Evans, letos jezdí s Fiestou R5 v barvách M-Sportu ve WRC2. Welšan má za sebou jednu soutěž za volantem Fiesty RS WRC (Rally Sardinie). Další předešlý vítěz, Craig Breen, je momentálně členem Peugeot Rally Academy a s vozem 207 S2000 jezdí v ERC.
Pontus na sebe upoutal letos ve Švédsku, kde jel s Fiestou RS WRC a dlouho zajížděl časy v TOP10, pak mu ale vypověděla službu technika.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?