Napětí před prvním startem francouzských vozů R5 bude trvat déle, než se původně předpokládalo. Ve Francii totiž zástupci koncernu oznámili, že jejich vozy budou k dispozici až od března 2014.
Nutnost změnit plán zavedení nových modelů do prodeje vyvolalo ve Francii mírné znepokojení. Zákazníci koncernu PSA pochopitelně věřili v to, že s vozy Citroën DS3 R5 a Peugeot 208 T16 vyjedou už na lednové Rally Monte Carlo.
Jenže to se nestane, protože v té době ještě vozy nebudou mít homologaci od FIA, tu dostanou (pokud projdou všemi zkouškami) až v březnu. "Auta ještě nejsou 100% hotová a naší politikou je neprodávat nic, co není plně připravené," zní zdůvodnění ze strany Citroënu.
Zároveň s tím vešla ve známost skutečnost, že hlavní inženýr, Alex Avril, byl převelen na projekt WTCC. Někteří další důležití technici už místo na projektech pro rally pracují na projektu WTCC.
M-Sport slaví prodejní úspěchy s modelem Fiesta R5, jak si ale povede s konkurencí z Francie na trati? Na to si budeme muset půl roku počkat...
Mezitím M-Sport potvrdil, že už prodal 50 Fiest R5. V závislosti na kontraktu je potom schopný auto dodat zkraje roku 2014, tak aby jeho zákazníci stihli start na Rally Monte Carlo.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?