Sébastien Loeb se naposledy vrací za volant DS3 WRC ve světovém šampionátu. Stane se tak na pro něj i jeho tým domácí soutěži ve Francii.
Je zřejmé, že by se Sébastien Loeb nejraději se svými fanoušky rozloučil stylově - tedy vítězstvím, ale: "Pochopitelně chci zajet co možná nejlepší výsledek. Musíme mít ale na paměti, že už jsem hodně dlouho žádnou rally nejel. Naposledy jsem jel navíc na šotolině.
Od té doby jsem ve WRC neseděl. Bude mi chvíli trvat, než si na auto zvyknu. Jak moc dlouho to bude trvat? To se pravděpodobně odrazí v konečném výsledeku. Není na mě žádný tlak, nemusím vyhrát. Také nemusím nic dokazovat. V první řadě si chci soutěž užít a myslet při tom na fanoušky, kteří mě takovou dobu podporovali."
Vloni svedl Loeb ve Francii až překvapivě těsný souboj s Latvalou, nakonec vyhrál o 15,5s
Citroënu jde ve Francii hlavně o hodnocení značek, kde zaostává za Volkswagenem o 48 bodů. Pro tým budou sbírat body Loeb a Hirvonen (ten je jedničkou týmu, takže musí absolvovat za tovární tým všechny soutěže). Dani Sordo přenechá své místo Loebovi.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?