Sébastien Loeb se naposledy vrací za volant DS3 WRC ve světovém šampionátu. Stane se tak na pro něj i jeho tým domácí soutěži ve Francii.
Je zřejmé, že by se Sébastien Loeb nejraději se svými fanoušky rozloučil stylově - tedy vítězstvím, ale: "Pochopitelně chci zajet co možná nejlepší výsledek. Musíme mít ale na paměti, že už jsem hodně dlouho žádnou rally nejel. Naposledy jsem jel navíc na šotolině.
Od té doby jsem ve WRC neseděl. Bude mi chvíli trvat, než si na auto zvyknu. Jak moc dlouho to bude trvat? To se pravděpodobně odrazí v konečném výsledeku. Není na mě žádný tlak, nemusím vyhrát. Také nemusím nic dokazovat. V první řadě si chci soutěž užít a myslet při tom na fanoušky, kteří mě takovou dobu podporovali."
Vloni svedl Loeb ve Francii až překvapivě těsný souboj s Latvalou, nakonec vyhrál o 15,5s
Citroënu jde ve Francii hlavně o hodnocení značek, kde zaostává za Volkswagenem o 48 bodů. Pro tým budou sbírat body Loeb a Hirvonen (ten je jedničkou týmu, takže musí absolvovat za tovární tým všechny soutěže). Dani Sordo přenechá své místo Loebovi.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?