Citroën vyloučil, že v roce 2014 nasadil do MS nějakou soukromou DS3 WRC.
Toto rozhodnutí Francouzi zdůvodňují tím, že je čekají dva šampionáty současně - na Citroën čeká výzva v podobě účasti ve WRC a WTCC zároveň. Yves Matton prohlásil, že je jasné, že ve třetím továrním autě pojede Khalid Al-Quassimi, který je titulárním sponzorem týmu, ovšem nasazení soukromých aut vylučuje.
"Nepojedeme s žádnými soukromými WRC. Nebudu se starat o auto pro jezdce, který pojede jednu nebo dvě soutěže. Pojedeme se třemi továrními auty, ve třetím bude sedět Khalid. Na některých soutěžích nasadíme pouze dvě auta," říká Belgičan.
Od továrního týmu se žádných zákaznických vozů nedočkáme, ostatně v minulosti tomu nebývalo jinak...
Podle Mattona bude pro tým logistickým oříškem zabezpečit oba programy, ale, dle jeho slov, se tým pro okruhové závodění nebude od toho pro WRC moc lišit. "Rozdělíme tým mezi WRC a WTCC. Nebudu měnit způsob, jakým pracujeme. Jasně, některé lidi budu muset převelet, ale oba programy potřebujeme zvládnout s lidmi, které momentálně v týmu máme.
Při pohledu z vnějšku však rozdíl neuvidíte. Budeme mít stejnou strukturu, jako jsme měli doposud," ujišťuje Matton.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?