Třetí místo vybojoval Jan Kopecký s Pavlem Dreslerem na právě skončeném Rajdu Polskim (ERC).
Nedělní etapu nejlépe začal Kajtanowicz, když vyhrál první dvě dnešní zkoušky. Na třetí byl nejrychlejší náš Jan Kopecký. Velký boj se ale odehrával na pozici šesté a sedmé mezi Breenem a Holowczyczem a ve druhé dnešní části i Solowowem. Breen na "Holka" nestačil a skončil sedmý. Solowow měl ale na poslední RZ defekt a skončil šestý. Stabilní výkon podal Kosciuzsko a po zásluze je čtvrtý. Velký krok k získání mistrovského titulu v Evropě udělal poctivým výkonem Jan Kopecký, který nakonec končí třetí. Bouffier nezvládl "Kajtův" ranní masivní útok a z Polská si odváží body za druhé místo. Vítězem podniku ERC a Polského mistrovství je tak posádka Kajetanowicz - Baran. Je to zároveň první vítězství Fordu Fiesta R5 v závodě ERC.
Do desítky se ještě vešli osmý Staniszewski s Fiestou S2000, devátý se stejným vozem Oleksowicz a desátý Gryazin. Evropské špičce nestačil dravý Kangur s Fiestou R5 ani Toshihiro Arai nestačil na šotolině soupeřům, když skončil v produkčních autech třetí. Vítězem produkčních vozů je Butvilas s Lanceren EVo X R4. Dvoukolky vyhrál Rackowicz s DS3 R3T.Další soutěží je aslfaltová Croatia Rally, jedoucí se poslední zářiový víkend v okolí Poreče.Výsledky v cíli1. Kajetan Kajetanowicz - Jaroslaw Baran POL Ford Fiesta R5 1:58:40.62. Bryan Bouffier - Xavier Panseri FRA Peugeot 207 S2000 +23.33. Jan Kopecký - Pavel Dresler CZE Škoda Fabia S2000 +1:28.44. Michal Kosciuszko - Maciej Szczepaniak POL Ford Fiesta R5 +2:14.15. Krzystof Holowczyc - Lukasz Kurzeja POL Ford Fiesta RRC +3:15.56. Michal Solowow - Sebastian Rozwadowski POL Ford Fiesta RRC +3:17.47. Craig Breen - Lara Vanneste IRL/BEL Peugeot 207 S2000 +3:33.58. Zbigniew Staniszewski - Pawel Drahan POL Ford Fiesta S2000 +3:48.29. Vasilij Gryazin - Dmitrij Čumak LVA/RUS Ford Fiesta S2000 +4:08.010. Maciej Oleksowicz - Michal Kusnierz POL Ford Fiesta S2000 +4:13.5
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.