Třetí místo vybojoval Jan Kopecký s Pavlem Dreslerem na právě skončeném Rajdu Polskim (ERC).
Nedělní etapu nejlépe začal Kajtanowicz, když vyhrál první dvě dnešní zkoušky. Na třetí byl nejrychlejší náš Jan Kopecký. Velký boj se ale odehrával na pozici šesté a sedmé mezi Breenem a Holowczyczem a ve druhé dnešní části i Solowowem. Breen na "Holka" nestačil a skončil sedmý. Solowow měl ale na poslední RZ defekt a skončil šestý. Stabilní výkon podal Kosciuzsko a po zásluze je čtvrtý. Velký krok k získání mistrovského titulu v Evropě udělal poctivým výkonem Jan Kopecký, který nakonec končí třetí. Bouffier nezvládl "Kajtův" ranní masivní útok a z Polská si odváží body za druhé místo. Vítězem podniku ERC a Polského mistrovství je tak posádka Kajetanowicz - Baran. Je to zároveň první vítězství Fordu Fiesta R5 v závodě ERC.
Do desítky se ještě vešli osmý Staniszewski s Fiestou S2000, devátý se stejným vozem Oleksowicz a desátý Gryazin. Evropské špičce nestačil dravý Kangur s Fiestou R5 ani Toshihiro Arai nestačil na šotolině soupeřům, když skončil v produkčních autech třetí. Vítězem produkčních vozů je Butvilas s Lanceren EVo X R4. Dvoukolky vyhrál Rackowicz s DS3 R3T.Další soutěží je aslfaltová Croatia Rally, jedoucí se poslední zářiový víkend v okolí Poreče.Výsledky v cíli1. Kajetan Kajetanowicz - Jaroslaw Baran POL Ford Fiesta R5 1:58:40.62. Bryan Bouffier - Xavier Panseri FRA Peugeot 207 S2000 +23.33. Jan Kopecký - Pavel Dresler CZE Škoda Fabia S2000 +1:28.44. Michal Kosciuszko - Maciej Szczepaniak POL Ford Fiesta R5 +2:14.15. Krzystof Holowczyc - Lukasz Kurzeja POL Ford Fiesta RRC +3:15.56. Michal Solowow - Sebastian Rozwadowski POL Ford Fiesta RRC +3:17.47. Craig Breen - Lara Vanneste IRL/BEL Peugeot 207 S2000 +3:33.58. Zbigniew Staniszewski - Pawel Drahan POL Ford Fiesta S2000 +3:48.29. Vasilij Gryazin - Dmitrij Čumak LVA/RUS Ford Fiesta S2000 +4:08.010. Maciej Oleksowicz - Michal Kusnierz POL Ford Fiesta S2000 +4:13.5
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?