Ir Paul Nagle bude v Austrálii sedět na sedadle spolujezdce vedle Andrease Mikkelsena ve třetím továrním Polu R WRC. Nagle tak zastoupí zraněného Mikko Markkulu, který si ve Finsku po jednom ze skoků zlomil dva obratle.
Norsko-finská posádka třetího Pola R WRC musela těsně před startem Německé rally odřeknout z důvodu zranění Mikko Markkuly. Finovi až lékaři v Německu diagnostikovali zranění z Finské rally, dnes bylo oznámeno, že bude muset vynechat i Australskou rally.
Mikkelsen už má ale náhradu. V Austrálii ho bude navigovat Paul Nagle. Oba se znají již od Irské rally 2007, Nagle v roce 2009 tvořil mistrovskou posádku Peugeotu 207 S2000 v šampionátu IRC s Krisem Meekem.
"Jsme moc rádi, že po Mikkově nucené přestávce byla tak rychle nalezena adekvátní náhrada. Paul má s rallysportem opravdu hodně zkušenosti, se svým profesionálním přístupem určitě splní naše očekávání. Mikkovi přejeme brzké uzdravení. V klidu se teď může koncentrovat na to, aby byl brzy fit. Hned jak se uzdraví, posadí se opět vedle Andrease," říká šéf VW Motorsport, Jost Capito.
"Je pochopitelně škoda, že Mikko nemůže jet ani v Austrálii. Pozitivní zprávou ale je, že máme adekvátní náhradu. Z mého pohledu bylo důležité, abychom nalezli spolujezdce, se kterým budeme komunikovat v angličtině. S Mikkem jsme před sezonou přešli na angličtinu, a tak je výhoda, že si opět nemusím zvykat na jiný jazyk," říká samotný jezdec.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.