Ir Paul Nagle bude v Austrálii sedět na sedadle spolujezdce vedle Andrease Mikkelsena ve třetím továrním Polu R WRC. Nagle tak zastoupí zraněného Mikko Markkulu, který si ve Finsku po jednom ze skoků zlomil dva obratle.
Norsko-finská posádka třetího Pola R WRC musela těsně před startem Německé rally odřeknout z důvodu zranění Mikko Markkuly. Finovi až lékaři v Německu diagnostikovali zranění z Finské rally, dnes bylo oznámeno, že bude muset vynechat i Australskou rally.
Mikkelsen už má ale náhradu. V Austrálii ho bude navigovat Paul Nagle. Oba se znají již od Irské rally 2007, Nagle v roce 2009 tvořil mistrovskou posádku Peugeotu 207 S2000 v šampionátu IRC s Krisem Meekem.
"Jsme moc rádi, že po Mikkově nucené přestávce byla tak rychle nalezena adekvátní náhrada. Paul má s rallysportem opravdu hodně zkušenosti, se svým profesionálním přístupem určitě splní naše očekávání. Mikkovi přejeme brzké uzdravení. V klidu se teď může koncentrovat na to, aby byl brzy fit. Hned jak se uzdraví, posadí se opět vedle Andrease," říká šéf VW Motorsport, Jost Capito.
"Je pochopitelně škoda, že Mikko nemůže jet ani v Austrálii. Pozitivní zprávou ale je, že máme adekvátní náhradu. Z mého pohledu bylo důležité, abychom nalezli spolujezdce, se kterým budeme komunikovat v angličtině. S Mikkem jsme před sezonou přešli na angličtinu, a tak je výhoda, že si opět nemusím zvykat na jiný jazyk," říká samotný jezdec.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.