Sébastien Ogier připustil, že ve svých poznámkách o kluzkém místě, kde dnes při ADAC Rally Deutschland havaroval, neměl zmínku.
Francouz přenocoval ze čtvrtka na pátek na prvním místě před svým týmovým kolegou, Jarim-Mattim Latvalou, s náskokem 5,7s. Nicméně při brždění do jedné ze zatáček dnešní první zkoušky, Mittelmosel, trefil předním levým kolem obrubník a poškodil tak zavěšení. Dnes ráno v Německu pršelo, ale tratě oschly dost na to, aby většina TOP závodníků nasadila tvrdé suché gumy. Ovšem Ogiera, který do zkoušky startoval jako první, jedno z míst překvapilo.
"Byli jsme překvapeni kluzkým místem během brždění. V brzdném bodě to bylo ještě trochu vlhké a my jsme to neměli v rozpise. Za daných podmínek jsem tam přijel o trochu rychleji a jel jsem přímo do příkopu, kde byl malý obrubník, který poničil zavěšení," řekl o nehodě Sébastien Ogier.
Vítězství z roku 2011 Ogier nezopakuje
Seb se však dokázal s poškozeným autem dobelhat do cíle, ovšem se ztrátou 2,5 minut. Na přejezdu se se svým spolujezdcem, Julienem Ingrassiou, poškozené zavěšení snažili opravit pomocí upínacích pásů. Avšak po 17 km další zkoušky museli zastavit znovu. "Bylo docela těžké s autem jet a bylo to asi i trochu riskantní. Kolo se hodně hýbalo a nakonec upadlo celé," řekl Ogier pro wrc.com.
Špiony Ogierovi v Německu dělají Simon Jean-Joseph a Benjamin Veillas, ti trať brzy ráno projížděli, aby jezdci mohli nahlásit případné změny v rozpisu, Ogier však odpovědnost za nehodu bere na sebe. "Nebyl to problém Juliena. On dělal svoji práci. Možná něco s našimi špiony. Bylo to poprvé, co jsme s nimi spolupracovali, ale neztěžuji si na jejich práci. Je vždy těžké odhadnout podmínky, když je mokro, ale rychle to usychá."
"Je tady časový rozestup mezi tím, co oni projíždí zkouškou a co jí projíždím já, takže si na nikoho neztěžuji. Já řídím auto a já jsem odpovědný za chybu. Bylo to obtížné místo," uzavřel Francouz.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.
Následující měsíc nám bude dělat společnost prostorné SUV od francouzské značky DS Automobiles, která si potrpí na unikátní design, kvalitní interiéry a jedinečnost. S DS7 jsme již měli dvakrát tu čest, ovšem jednalo se vždy o vrcholná provedení s cenovkou kolem dvou milionů. DS na „sedmičku“ aktuálně nabízí zvýhodněnou verzi Edition France, kterou pořídíte za 950 tisíc, což je ve srovnání s konkurenty fantastická cena. Má to nějaký háček?
Automobilka Tesla oznámila svolávací akci téměř všech dosud vyrobených vozů Cybertruck – bezmála 50 tisíc kusů musí zpět kvůli závadě na karoserii. Ve stejném čase ale firma čelí i narůstajícímu napětí mimo výrobní linky. Po celých Spojených státech se množí útoky na prodejny i zákazníky Tesly, které jsou motivovány nelibostí vůči veřejnému vystupování Elona Muska.