Šéf týmu Citroën, Yves Matton, se začne rozhodovat o sestavě továrního týmu značky pro rok 2014 během příštího týdne.
Obecně se má za to, že Yves Matton po letošní rozpačité sezoně změní jezdecké složení, které aktuálně tvoří Mikko Hirovnen a Dani Sordo. Ani jeden z jeho svěřenců totiž zatím nevyhrál soutěž. Citroën, který od roku 2008 vždy získal titul mezi konstruktéry, ho letos asi bude muset přenechat konkurenčnímu Volkswagenu. Je také velice pravděpodobné, že titul mezi jezdci si připíše Sébastien Ogier a korunku tak převezme od devíti násobného šampiona Citroënu, Sébastiena Loeba.
Dle slova Yvese Mattona, šéfa týmu, je důležité si počkat na výkony svých svěřenců v Německu. "Je to první asfaltová rally roku a já potřebuji mít informace o tom, co se za této příležitosti bude dít. OK, mám nějaké nápady, ale potřebuji jejich potvrzení o tomto víkendu předtím, než začnu pracovat na jezdecké sestavě pro příští rok a začnu s nimi uzavírat kontrakty," řekl Matton pro wrc.com.
Není žádným tajemstvím, že Mattona zaujal finský výkon Krise Meekea, který se tak do druhé tovární DS3 WRC posadí i v Austrálii. Belgičan také připustil, že letos zanechává dobrý dojem jezdec Qatar World Rally Teamu a bývalý jezdec Citroënu, Thierry Neuville.
"Zvláště na posledních dvou soutěžích. Z jeho dob v [Citroën] Trophy vím, že je hodně rychlý, ale vždy mu chyběla konzistentnost a dělal nějaké chyby. Ale ve Finsku ukázal, že je schopný bojovat o vítězství a pak zpomalit, aby dojel do cíle rally a získal velmi dobré druhé místo. Bylo velmi zajímé to sledovat. Pokud bych věřil tomu, že je nejlepším mladým jezdcem, tak potom bychom o něj samozřejmě měli zájem."
Matton tak také může vyvíjet tlak na Daniho Sorda, aby zajel dobrý výsledek v právě probíhající Rally Deutschland.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?