Mezinárodní automobilová federace, FIA, obdržela od promotéra WRC navrhovaný kalendář pro rok 2014. Rozhodnutí, které soutěže v kalendáři zůstanou a které ne, však ještě nepadlo.
Šéf FIA pro rally, Jarmo Mahonen, však odmítl spekulace o tom, že by se příští rok nejelo v Řecku. Organizátoři místní soutěže pracují velmi tvrdě na tom, aby získali ptořebné finance na úspořádání a vylepšení soutěže se sídlem v Loutraki.
"Všichni známe ekonomickou situaci v Řecku. Zatím však o kalendáři nebylo rozhodnuto. Zatím máme pouze návrh kalendáře. Máme nástin kalendáře a teď proběhnou dolaďovací práce. Je to dobrý návrh, ale nesmíme zapomínat na to, že momentálně jsme v přechodné době a nechceme žádné radikální změny," říká Fin.
"Všechny soutěže, které jsou v návrhu kalendáře zahrnuty, podepsaly s promotéry smlouvu."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.