Mezinárodní automobilová federace, FIA, obdržela od promotéra WRC navrhovaný kalendář pro rok 2014. Rozhodnutí, které soutěže v kalendáři zůstanou a které ne, však ještě nepadlo.
Šéf FIA pro rally, Jarmo Mahonen, však odmítl spekulace o tom, že by se příští rok nejelo v Řecku. Organizátoři místní soutěže pracují velmi tvrdě na tom, aby získali ptořebné finance na úspořádání a vylepšení soutěže se sídlem v Loutraki.
"Všichni známe ekonomickou situaci v Řecku. Zatím však o kalendáři nebylo rozhodnuto. Zatím máme pouze návrh kalendáře. Máme nástin kalendáře a teď proběhnou dolaďovací práce. Je to dobrý návrh, ale nesmíme zapomínat na to, že momentálně jsme v přechodné době a nechceme žádné radikální změny," říká Fin.
"Všechny soutěže, které jsou v návrhu kalendáře zahrnuty, podepsaly s promotéry smlouvu."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.