V roce 2014 se můžeme ve WRC těšit na souboj hned čtyřech pneumatikářských společností - DMACK, Hankook a Michelin, ke kterým se připojí Pirelli. To se vrací do kolotoče WRC.
Pirelli od příští sezony opět vstupuje do WRC. Oznámení jsme se dočkal v rámci víkendu Finské rally. Díky tomu můžeme vidět speciály WRC obuté až na pneumatik až od čtyřech různých výrobců - Michelin, Pirelli, DMACK a Hankook.
"Konkurence mezi čtyřmi výrobci je skvělá. Zpráva, že se Pirelli vrací, je opravdu skvělá. Čtyři značky dohromady nabízejí opravdu širokou možnost volby a umožní opravdu otevřený šampionát se skvělými souboji," říká k této otázce Jarmo Mahonen, ve FIA odpovědný za rally.
Italská společnost odešla z WRC na konci roku 2010, protože se chtěla koncentrovat na vstup do Formule 1. Pirelli je výhradním dodavatelem pro Formuli 1.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?