Nový testovací jezdec značky Hyundai, Bryan Bouffier, pojede soutěž ERC v Rumunsku. Usedne za volant jemu velmi dobře známému Peugeotu 207 S2000.
Na konci července je na programu další soutěž ERC, pojede se v v Rumunsku Rally Sibiu. Ve startovní listině sedmého závodu roku se objevil také Bryan Bouffier. Francouz, který pojede s Peugeotem 207 S2000, letos již vyhrál na Korzice, naposledy na Ypres bral druhé místo.
"Moc se těším, až pojedu s 207 na šotolině, navíc na tak skvělé soutěži. Cílem je pochopitelně, jako vždy, vítězství. Bude to ale těžké, protože se stejným vozem jede Francois Delecour a také pojede Jan Kopecký s tovární Fabii," vypočítává favority testovací jezdec značky Hyundai.
80 % soutěže se pojede na šotolině, zbylých 20 % na asfaltu. Soutěž se jede ale jako šotolinová, to znamená, že si posádky budou muset vystačit s šotolinovými pneumatikami. "Na šotolině není možné jet pořad naplno, na trati jsou i kameny, na které musíte dát pozor. Právě v Rumunsku to bude tento [některé pasáže bude zapotřebí prodat] případ."
Opatrní jezdci musí také být na asfaltových častech, protože šotolinové pneumatiky se na asfaltu velmi rychle ničí: "Poprvé jsem jel na šotolinových pneumatikách na asfaltu na Kypru v roce 2010. Zpočátku jsem nevěděl, co od toho čekat, pak mě to ale začlo bavit. Musíte dát pozor, abyste neskončili mimo trať."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.