Po pauze se zpět na rychlostníc zkoušky mistrovství světa vrací Sepp Wiegand. Cílem je útočit na stupně vítězů.
Teprve 22 letý německý talent, Sepp Wiegand, má v letošním roce za sebou tři soutěže mistrovství světa v kategorii WRC2, kde startuje za Škoda Deutschland se Škodou Fabia S2000. Wiegand vybojoval hned na úvod v Monte Carlu vítězství. Ve Švédsku a Portugalsku dojel ve WRC2 třetí a průběžně mu patří čtvrté místo. Momentálně se tento Němec chystá na další šotolinovou štaci, kterou bude Sardínie. "Nemůžu se dočkat, až budu zase zpátky v autě. Konkurence na Sardínii bude opět velká, ale chceme útočit. Doufám, že to dotáhneme až na stupně vítězů," říká před startem Sepp Wiegand, který má stále naděje na titul, jelikož na konci sezóny se počítá pouze šest nejlepších výsledků.
"Boj na špičce bude otevřený až do konce. Máme dobrou šanci být mezi prvními, ale pouze tehdy, pokud pojedeme rychle a bez chyb," dodává Wiegand. Sardínie je pro Wieganda novou soutěží, přesto zůstává tento mladík pozitivně naladěn. "Slyšel jsem toho o Sardínii hodně a těším se na tuto výzvu. Šotolina je mým oblíbených povrchem," přidává na závěr Wiegand.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.