Na jedné z nejpopulárnějších soutěží mistrovství Evropy nebude chybět ani Bryan Bouffier, kterého bude netradičně navigovat Lara Vanneste.
Pomalu se blíží jedna z nejpopulárnějších soutěží mistrovství Evropy, kterou je asfaltová Geko Ypres Rally. Na této soutěži nebude chybět ani Francouz Bryan Bouffier, kterého bude netradičně navigovat Belgičanka Lara Vanneste. Bouffiera naviguje výhradně Xavier Panseri. Pro Bryana Bouffier to bude třetí start v letošním mistrovství Evropy. Na začátku roku v Rakousku podlehl pouze Kopckému a na Korsice porážku Kopeckému vrátil. Lara Vanneste je mladá spolujezdkyně, avšak zkušeností má už na rozdávání. Vzpomeňme její starty v mistrovství světa po boku Kevina Abbringa či loňské působení po boku Freddyho Loixe. V letošním roce můžeme vídat Laru na sedadle spolujezdce vedle Christiana Riedemanna a Kevina Abbringa.
Tato francouzsko-belgická dvojice vyrazí na Ypres v barvách Cuckoo Mobile a s Peugeotem 207 S2000. "Děkuji Stephenovi Vankemmelovi z firmy Cuckoo Mobile a mojim věrným partnerům, že můžeme s Peugeotem startovat na Ypres Rally," říká Bryan Bouffier. "Tentokrát mě bude navigovat Lara Vanneste a udělám cokoliv, abych získal do hodnocení mistrovství Evropy co nejvíce bodů," dodává Bouffier.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.