Výsledky Rally Acropolis zůstávají provizorní. Citroën podal protest proti všem třem továrním Volkswagenům Polo R WRC. Důvodem by mělo být použití záložních baterií v pátek večer.
Pozdvižení v Řecku! Citroën večer po ukončení soutěže podal oficiální protest proti třem autům Volkswagenu. Nejprve byl prostest z formálních důvodů (není povoleno protestovat najednou proti více soupeřům) odmítnut, jenže Francouzi o chvíli později formální nedostatky protestu odstranili (podali tři protesty).
Zatím není úplně jasné, proti čemu vlastně Citroën protestuje. Zdá se však, že se jim nelíbí záložní baterie, které byly v pátek večer ve vozech Polo R WRC použity pro světelné rampy, které se používají v nočních zkouškách (konkrétně RZ2).
Až do rozhodnutí o protestu zůstavají výsledky neměnné, nicméně provizorní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?