Promotéři mistrovství světa v rally, Sportsman media holding a Red Bull, založili na začátku května "WRC Promoter GmbH". Tento krok včera obě strany potvrdily.
Firma má svoje sídlo v Mnichově a v budoucnu se bude starat o propagaci MS v rally. Její úkoly budou založeny na tom, k čemu zakládajícím společnostem FIA vloni v říjnu udělila mandát. Obchodními řediteli se stali Jona Siebel z Red Bull Media House a Oliver Ciesla z Sportsman media group
WRC Promoter GmbH bude tedy zodpovědný za všechny komerční aspekty mistrovství světa v rally. K tomu patří prodej televizních a sportovních práv a také produkce televizních materiálů a reportáží ze všech závodů kalendáře WRC. Promotér se také stará o pole účastníků seriálu a to jak ze strany výrobců tak i privátních týmů. Společně s FIA také vytváří kalendář.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.