Promotéři mistrovství světa v rally, Sportsman media holding a Red Bull, založili na začátku května "WRC Promoter GmbH". Tento krok včera obě strany potvrdily.
Firma má svoje sídlo v Mnichově a v budoucnu se bude starat o propagaci MS v rally. Její úkoly budou založeny na tom, k čemu zakládajícím společnostem FIA vloni v říjnu udělila mandát. Obchodními řediteli se stali Jona Siebel z Red Bull Media House a Oliver Ciesla z Sportsman media group
WRC Promoter GmbH bude tedy zodpovědný za všechny komerční aspekty mistrovství světa v rally. K tomu patří prodej televizních a sportovních práv a také produkce televizních materiálů a reportáží ze všech závodů kalendáře WRC. Promotér se také stará o pole účastníků seriálu a to jak ze strany výrobců tak i privátních týmů. Společně s FIA také vytváří kalendář.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?