Současná Power Stage nenabízí tolik napětí, jak se původně očekávalo. Představitelé FIA tak zvažují radikální krok. Konečné rozhodnutí o vítězi a poraženém by mělo padnout právě až na poslední Power Stage.
Nový promotér šampionátu by chtěl mít možnost svůj produkt lépe prodávat. Pomoci by mu k tomu měl větší zájem televizních diváků. Aby stoupl jejich zájem o WRC, měla by dramaticky stoupnost napínavost Power Stage. Momentálně zde jezdci bojují o bonusové body - nejrychlejší obdrží 3 body, druhý 2 body a třetí 1 bod.
V budoucnu by se však na Power Stage mohlo rozhodovat o vítězi a poraženém. Podle zvažovaného návrhu by si to první dva jezdci po odjetí soutěže na jedné zkoušce v duelu rozdali o první místo, třetí a čtvrtý by jeli o místo třetí atd atd...
Na konci května by měl být návrh WRC komise projednán na zasedání FIA. Konečného rozhodnutí bychom se mohli dočkat za zhruba další měsíc.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.