Současná Power Stage nenabízí tolik napětí, jak se původně očekávalo. Představitelé FIA tak zvažují radikální krok. Konečné rozhodnutí o vítězi a poraženém by mělo padnout právě až na poslední Power Stage.
Nový promotér šampionátu by chtěl mít možnost svůj produkt lépe prodávat. Pomoci by mu k tomu měl větší zájem televizních diváků. Aby stoupl jejich zájem o WRC, měla by dramaticky stoupnost napínavost Power Stage. Momentálně zde jezdci bojují o bonusové body - nejrychlejší obdrží 3 body, druhý 2 body a třetí 1 bod.
V budoucnu by se však na Power Stage mohlo rozhodovat o vítězi a poraženém. Podle zvažovaného návrhu by si to první dva jezdci po odjetí soutěže na jedné zkoušce v duelu rozdali o první místo, třetí a čtvrtý by jeli o místo třetí atd atd...
Na konci května by měl být návrh WRC komise projednán na zasedání FIA. Konečného rozhodnutí bychom se mohli dočkat za zhruba další měsíc.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.