Současná Power Stage nenabízí tolik napětí, jak se původně očekávalo. Představitelé FIA tak zvažují radikální krok. Konečné rozhodnutí o vítězi a poraženém by mělo padnout právě až na poslední Power Stage.
Nový promotér šampionátu by chtěl mít možnost svůj produkt lépe prodávat. Pomoci by mu k tomu měl větší zájem televizních diváků. Aby stoupl jejich zájem o WRC, měla by dramaticky stoupnost napínavost Power Stage. Momentálně zde jezdci bojují o bonusové body - nejrychlejší obdrží 3 body, druhý 2 body a třetí 1 bod.
V budoucnu by se však na Power Stage mohlo rozhodovat o vítězi a poraženém. Podle zvažovaného návrhu by si to první dva jezdci po odjetí soutěže na jedné zkoušce v duelu rozdali o první místo, třetí a čtvrtý by jeli o místo třetí atd atd...
Na konci května by měl být návrh WRC komise projednán na zasedání FIA. Konečného rozhodnutí bychom se mohli dočkat za zhruba další měsíc.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?