Špatná zpráva pro M-Sport. FIA neudělila týmů výjimku ke startu s ještě nehomologovaným autem.
Bez homologace žádný start v soutěži. I tak by se dala zestručnit zpráva FIA. Mezinárodní automobilová federace se nakonec rozhodla nepovolit start Fiesty R5 s Thierrym Neuvillem na Ypres Rally. To mohla být první rally, ve které by nový vůz změřil své síly s ostatními.
FIA zdůraznila, že homologace vozu je možná až k 1. červenci (Ypres se jede 27. - 29. června). Do té doby může Fiesta R5 odstartovat pouze jako předjezdec. To je jediná možnost, jak by se mohl Thierry Neuville ukázat před domácími fanoušky.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?