Špatná zpráva pro M-Sport. FIA neudělila týmů výjimku ke startu s ještě nehomologovaným autem.
Bez homologace žádný start v soutěži. I tak by se dala zestručnit zpráva FIA. Mezinárodní automobilová federace se nakonec rozhodla nepovolit start Fiesty R5 s Thierrym Neuvillem na Ypres Rally. To mohla být první rally, ve které by nový vůz změřil své síly s ostatními.
FIA zdůraznila, že homologace vozu je možná až k 1. červenci (Ypres se jede 27. - 29. června). Do té doby může Fiesta R5 odstartovat pouze jako předjezdec. To je jediná možnost, jak by se mohl Thierry Neuville ukázat před domácími fanoušky.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?