Po osmé v řadě ovládl Sébastien Loeb závod v Argentině. Jedná se tak o jeho pravděpodobně poslední úspěch na šotolině.
S takřka minutovým náskokem vyhrál Sébastien Loeb o tomto víkendu soutěž v Argentině. Vzhledem k tomu, že Francouz má pro letošní sezonu v plánu už pouze soutěž ve Francii a v dalších letech už MS v rally jezdit nechce, tak se pravděpodobně jedná o jeho poslední vítězství na šotolině. "Je neuvěřitelné zde už po osmé vyhrát a navíc před tolika diváky," řekl Sébastien Loeb v cíli.
"Zdejší vítězství pro mě nakonec nebylo ani cílem. Ale zjistil jsem, že můžu držet krok s konkurencí a to i s horečkou. Ogier byl rovněž rychlý, ale já jsem byl konstantnější předtím, než na konci druhé etapy padlo předběžné rozhodnutí. Jsem šťasný, že mohu toto vítězství darovat týmu. Opravdu si to zaslouží."
V Jižní Americe bodoval i Mikko Hirovnen, který byl šestý, Citroën tak získal 33 bodů, tedy stejně jako jejich rival v boji mezi konstruktéry, tým VW. Na své německé rivaly tak mají ztrátu 14 bodů i po Argentině. Dani Sordo se během posledního dne dokázal posunout z desátého na osmé místo, pak ale přišel problém s motorem, díky kterému se opět o místo propadl.
Yvesi Mattonovi, šéfovi týmu Citroën, po druhém vítězství sezony spadl kámen ze srdce. "S DS3 jsme udělali pokroky, to je nejdůležitější. Od Mexika jsme tvrdě pracovali a vítězství nám budiž odměnou. Samozřejmě je tento úspěch úzce spjat se Sébastienem Loebem. Přestože na posledních soutěžích chyběl, byl jako za stara." Pro zbytek sezony zůstává Belgičan optimistou. "Jak Dani v Portugalsku tak i Mikko zde ukázali, že mohou bojovat o vítězství. Teď už chybí jen spolehlivost. Na tom budeme všichni společně pracovat."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?