Otevřené dveře stojí potenciálně za nehodou Daniho Sorda v průběhu první etapy. Španěl otočil Citroën DS3 WRC na střechu během druhé RZ včerejšího dne a ztratil tím 7 a půl minuty.
Za nehodu mohou dveře na straně spolujezdce, které se začaly otevírat během testu Ascochinga. Navigátor Carlos del Barrio to zaznamenal a pokusil se je během rychlé sekce zakončené vracečkou zavřít. Jenže to vedlo ke ztrátě koncentrace a nahlášení špatné zatáčky.
Sordo ale řekl, že není na svého kolegu naštvaný: "Carlos mi přečetl špatně rozpis. Řekl mi, že následuje zatáčka na plný plyn, ale to rozhodně nebyl ten případ. Auto se přetočilo a zastavilo se až na střeše.
Občas udělám chybu já, občas spolujezdec. Všichni jsme jen lidé. Bylo to zkraje soutěže, co s tím naděláme."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?