Sébastien Loeb je připraven zvýšit svoje úsilí v boji proti svému ex-týmovému kolegovi o vítězství v Rally Argentina. Páteční etapa je v Argentině nejdelší, po čtvrtku ztrácí na čelo jezdec Citroënu 16,3s.
"Dnešní zkoušky mají trošku jiný charakter. To automaticky neznamená, že budou pro mě lepší, ale budeme se snažit tlačit. Včera odpoledne už jsem měl z vozu dobrý pocit. Problémem byly pneumatiky.
Rozhodli jsme se pro tvrdé, protože jsme mysleli, že nebude pršet. Dobře, sice nepršelo celou dobu, ale zkoušky rozhodně nebyly po celé délce suché, tak jak jsme si mysleli, že budou," nechal se slyšet Sébastien Loeb.
Loeb drží neporazitelnost v Argentině od roku 2007, letos je zatím rychlejší Ogier
Sébastien Ogier na to hned reagoval, že je připraven odrážet útoky svého staršího krajana. Jednička Volkswagenu připustila, že svoje vedení nepovažuje za dostatečné: "Do konce zbývá ještě hodně kilometrů a náskok 16 vteřin mi nedovoluje zvolnit. Budu tlačit." Po dojezdu včerejší etapy byl jezdec Volkswagenu unavený: "Jsem unavený. Už sice nejsem nemocný, ale asi tak měsíc jsem netrénoval."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?