Sébastien Loeb je připraven zvýšit svoje úsilí v boji proti svému ex-týmovému kolegovi o vítězství v Rally Argentina. Páteční etapa je v Argentině nejdelší, po čtvrtku ztrácí na čelo jezdec Citroënu 16,3s.
"Dnešní zkoušky mají trošku jiný charakter. To automaticky neznamená, že budou pro mě lepší, ale budeme se snažit tlačit. Včera odpoledne už jsem měl z vozu dobrý pocit. Problémem byly pneumatiky.
Rozhodli jsme se pro tvrdé, protože jsme mysleli, že nebude pršet. Dobře, sice nepršelo celou dobu, ale zkoušky rozhodně nebyly po celé délce suché, tak jak jsme si mysleli, že budou," nechal se slyšet Sébastien Loeb.
Loeb drží neporazitelnost v Argentině od roku 2007, letos je zatím rychlejší Ogier
Sébastien Ogier na to hned reagoval, že je připraven odrážet útoky svého staršího krajana. Jednička Volkswagenu připustila, že svoje vedení nepovažuje za dostatečné: "Do konce zbývá ještě hodně kilometrů a náskok 16 vteřin mi nedovoluje zvolnit. Budu tlačit." Po dojezdu včerejší etapy byl jezdec Volkswagenu unavený: "Jsem unavený. Už sice nejsem nemocný, ale asi tak měsíc jsem netrénoval."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.