Sébastien Loeb je připraven zvýšit svoje úsilí v boji proti svému ex-týmovému kolegovi o vítězství v Rally Argentina. Páteční etapa je v Argentině nejdelší, po čtvrtku ztrácí na čelo jezdec Citroënu 16,3s.
"Dnešní zkoušky mají trošku jiný charakter. To automaticky neznamená, že budou pro mě lepší, ale budeme se snažit tlačit. Včera odpoledne už jsem měl z vozu dobrý pocit. Problémem byly pneumatiky.
Rozhodli jsme se pro tvrdé, protože jsme mysleli, že nebude pršet. Dobře, sice nepršelo celou dobu, ale zkoušky rozhodně nebyly po celé délce suché, tak jak jsme si mysleli, že budou," nechal se slyšet Sébastien Loeb.
Loeb drží neporazitelnost v Argentině od roku 2007, letos je zatím rychlejší Ogier
Sébastien Ogier na to hned reagoval, že je připraven odrážet útoky svého staršího krajana. Jednička Volkswagenu připustila, že svoje vedení nepovažuje za dostatečné: "Do konce zbývá ještě hodně kilometrů a náskok 16 vteřin mi nedovoluje zvolnit. Budu tlačit." Po dojezdu včerejší etapy byl jezdec Volkswagenu unavený: "Jsem unavený. Už sice nejsem nemocný, ale asi tak měsíc jsem netrénoval."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.