V tomto roce vystupuje Hankook jako exkluzivní dodavatel pneumatik pro JWRC, zároveň však korejská značka pracuje na vstupu do nejvyšší ligy. Od roku 2014 začne nabízet pneumatiky i pro vozy WRC.
Hodně aut použivající pneumatiky Michelin a pár na výrobcích společnosti D-MACK - takový je stav v současném MS. Od roku 2014 by se to ale mělo změnit. Hankook se chce stát třetím výrobcem pneumatik pro vozy WRC, s jejich přípravou již začal.
Obchodní zástupci značky už dokonce vedou jednání s potenciálními zákazníky. Značka by se chtěla poprat o místo na výsluní s francouzským Michelinem. Vzhledem k zemi původu se přímo nabízí spekulace o možné spolupráci s Hyundaiem, který od příštího roku také vstupuje do MS.
Letos se však pneumatikářská společnost, která dodává mimo jiné pneumatiky také do německé série cestovních vozů DTM, zaměřit výhradně na šampionát JWRC.
S podporou Hankooku jezdil v IRC prvně s vozem Opel Corsa S2000 a pak Ford Fiesta S2000 i současný jezdec Volkswagenu Andreas Mikkelsen
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?