Juho Hänninen dnes "z osobních důvodů" zrušil plánovaný start v Portugalsku. Jeho Ford Fiesta RS WRC Qatar M-Sport-Team přebírá Dennis Kuipers.
Juho Hänninen nakonec nepojede jak rallysprint ve Fafe tak ani samotnou Rally Portugal. Fin odřekl start z osobních důvodů. Druhá Fiesta RS WRC týmu Qatar M-Sport bude ale přeci jen na startu, za volant Fiesty RS WRC se totiž vrací Dennis Kuipers.
"Chci poděkovat Malcolmu Wilsonovi a Nasseru Al-Attiyahovi za možnost startovat. Portugalskou rally jsem si vždy užíval. Mám na ní spoustu vzpomínek. Moc se těším na to, až opět odstartuji v rámci soutěže MS a také na spolupráci s týmem M-Sport," říká Dennis Kuipers.
Podle spekulací finské televize stojí za zrušením startu Hänninena námluvy s Hyundaiem, nikdo však tuto informaci zatím nepotvrdil.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?