Chris Atkinson si myslí, že při svém startu v Mexiku udělal dost pro to, aby se ve WRC letos ještě několikrát objevil, ačkoliv svůj osobní cíl (dojet v TOP5) nesplnil.
Chris Atkinson se svezl s Citroënem DS3 WRC továrního týmu Abú Dhabí Citroën Total WRT, když se mexické soutěže nemohl zúčastnit Khalid Al Qassimi. Šance na dobrý výsledek byly zhatěny na RZ3, když trefil kámen a poškodil řízení auta.
"Cílem byla TOP5 a skončili jsme šestí poté, co jsme ztratili více než 5 minut během prvního dne. Pak jsme dopláceli na špatnou startovní pozici. Jsem si jistý, že bychom byli čtvrtí nebo pátí nebýt té smůly s kamenem - ale to je Mexiko," řekl Chris Atkinson pro wrc.com.
I přesto, že nesplnil svůj cíl, byl Chris spokojen se svoji rychlostí ve srovnání se stabilními jezdci z WRC. "Je těžké sem přijít a být hned na srovnatelné rychlosti s předními jezdci, kteří v autech sedí tak pravidelně. Ale ztráceli jsme asi 0,3 s/km na Mikka, když jsme neměli žádné problémy. Vím, kde se ten čas ztrácel."
"Kdybych jel flat-out, zajížděl bych tyto časy, ale obaval bych se [o udžení auta na trati]. Plánem ale bylo jet bezpečně rychle a já vím, že můžeme jet rychleji. Citroën je chytrým týmem, znají detaily a já poznám, jestli dělám dobrou práci nebo ne. Strašně rád bych odjel ještě pár rally, abych se dostal do tempa a pomohl týmu s šampionátem výrobců. Ale není to moje rozhodnutí, udělal jsem, co jsem mohl."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.