Chris Atkinson si myslí, že při svém startu v Mexiku udělal dost pro to, aby se ve WRC letos ještě několikrát objevil, ačkoliv svůj osobní cíl (dojet v TOP5) nesplnil.
Chris Atkinson se svezl s Citroënem DS3 WRC továrního týmu Abú Dhabí Citroën Total WRT, když se mexické soutěže nemohl zúčastnit Khalid Al Qassimi. Šance na dobrý výsledek byly zhatěny na RZ3, když trefil kámen a poškodil řízení auta.
"Cílem byla TOP5 a skončili jsme šestí poté, co jsme ztratili více než 5 minut během prvního dne. Pak jsme dopláceli na špatnou startovní pozici. Jsem si jistý, že bychom byli čtvrtí nebo pátí nebýt té smůly s kamenem - ale to je Mexiko," řekl Chris Atkinson pro wrc.com.
I přesto, že nesplnil svůj cíl, byl Chris spokojen se svoji rychlostí ve srovnání se stabilními jezdci z WRC. "Je těžké sem přijít a být hned na srovnatelné rychlosti s předními jezdci, kteří v autech sedí tak pravidelně. Ale ztráceli jsme asi 0,3 s/km na Mikka, když jsme neměli žádné problémy. Vím, kde se ten čas ztrácel."
"Kdybych jel flat-out, zajížděl bych tyto časy, ale obaval bych se [o udžení auta na trati]. Plánem ale bylo jet bezpečně rychle a já vím, že můžeme jet rychleji. Citroën je chytrým týmem, znají detaily a já poznám, jestli dělám dobrou práci nebo ne. Strašně rád bych odjel ještě pár rally, abych se dostal do tempa a pomohl týmu s šampionátem výrobců. Ale není to moje rozhodnutí, udělal jsem, co jsem mohl."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?