Chris Atkinson si myslí, že při svém startu v Mexiku udělal dost pro to, aby se ve WRC letos ještě několikrát objevil, ačkoliv svůj osobní cíl (dojet v TOP5) nesplnil.
Chris Atkinson se svezl s Citroënem DS3 WRC továrního týmu Abú Dhabí Citroën Total WRT, když se mexické soutěže nemohl zúčastnit Khalid Al Qassimi. Šance na dobrý výsledek byly zhatěny na RZ3, když trefil kámen a poškodil řízení auta.
"Cílem byla TOP5 a skončili jsme šestí poté, co jsme ztratili více než 5 minut během prvního dne. Pak jsme dopláceli na špatnou startovní pozici. Jsem si jistý, že bychom byli čtvrtí nebo pátí nebýt té smůly s kamenem - ale to je Mexiko," řekl Chris Atkinson pro wrc.com.
I přesto, že nesplnil svůj cíl, byl Chris spokojen se svoji rychlostí ve srovnání se stabilními jezdci z WRC. "Je těžké sem přijít a být hned na srovnatelné rychlosti s předními jezdci, kteří v autech sedí tak pravidelně. Ale ztráceli jsme asi 0,3 s/km na Mikka, když jsme neměli žádné problémy. Vím, kde se ten čas ztrácel."
"Kdybych jel flat-out, zajížděl bych tyto časy, ale obaval bych se [o udžení auta na trati]. Plánem ale bylo jet bezpečně rychle a já vím, že můžeme jet rychleji. Citroën je chytrým týmem, znají detaily a já poznám, jestli dělám dobrou práci nebo ne. Strašně rád bych odjel ještě pár rally, abych se dostal do tempa a pomohl týmu s šampionátem výrobců. Ale není to moje rozhodnutí, udělal jsem, co jsem mohl."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?