Matka Kimiho Räikkönena řekla, že si její syn opět užívá Formule 1 poté, co si odskočil na roky 2010 a 2011 do rally, která pro Icemana byla dobrou přestávkou.
Populární Fin se do F1 vrátil vloni s Lotusem. Návrat to nebyl vůbec špatný, když v šampionátu obsadil konečné třetí místo. Matka Kimiho Räikkönena, Paula, řekla, že byla překvapena, když ke konci roku 2011 četla zvěsti ohledně toho, že její syn zvažuje návrat do F1.
"Četla jsem zprávy o jeho námluvách s Williamsem, tak jsem se ho na to zeptala. Řekl mi, že by radši šel do Lotusu, protože pro něj představoval lepší volbu. Byla jsem překvapená," řekla Paula pro finskou MTV3. "Jeho kamarádi mi řekli, že v F1 skončil, protože [z ní] byl unavený. A pak se najednou vrátil. Myslím, že malá přestávka byla dobrá, protože teď zase vypadá, že si závody užívá."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?