Sepp Wiegand je na dobré cestě stát se dalším německým pilotem, který si vyzkouší MS v rally. U Volkswagenu jsou totiž přesvědčeni o talentu 22 letého jezdce a nabízí mu spolupráci.
V letošní sezoně se bude Sepp Wiegand objevovat se Škodou Fabia S2000 v šampionátu WRC2. Na první soutěži sezony, Rally Monte Carlo, slavil vítězství a ve Švédsku navýšil svůj náskok na čele. Čas do další soutěže WRC2 (Rally Portugal 11. až 14. dubna) stráví mimo jiné i u Volkswagen Motorsportu v Hannoveru.
"Sepp je zařazen v našem programu. Je zde s námi v Hannoveru a pracuje v různých odděleních. Společně s Dieterem Deppingem je součástí našeho vývojového týmu a to znamená i ježdění s Polem R WRC," říká šéf týmu VW, Jost Capito.
Mnoho německých fanoušků čekalo, jestli se přeci jen Wiegand neobjeví v Německu v Polu R WRC. Capito je ovšem zklamal: "Kdybychom Seppa posadili na Rally Deutschland do auta WRC, tak bychom na něj vyvinuli ten největší tlak, co vůbec můžeme. Je na něj zkrátka ještě moc brzy. Kromě toho jsme již několikrát řekli, že budeme letos nasazovat pouze tři auta."
Wiegand vloni s Fabií S2000 v rámci IRC na Azorech
To třetí od Portugalska dostane Andreas Mikkelsen a zúčastní se s ním všech následujících soutěží (tedy včetně Austrálie). Místo v týmu už bohužel nezbylo na Kevina Abbringa, což je Capitovi líto. "Nasazujeme pouze tři auta. Chybí nám tak místa. Nikoho nechceme vyhazovat a budeme Kevina nadále podporovat jak jen to bude možné."
Kevin Abbring vloni v Mexiku s Fabií S2000 připravenou Volkswagenem
I Když letos tedy žádné Polo pro Wieganda nezbylo, tak je další vývoj věcí jasný: "Vidíme v něm talent, aby mohl být jednoho dne konkurenceschopným jezdcem ve WRC, tak ho budeme podporovat jak jen to půjde. S podporou Škody Deutschland bude startovat ve WRC2 a zatím tam jezdí dobře."
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?