Sepp Wiegand je na dobré cestě stát se dalším německým pilotem, který si vyzkouší MS v rally. U Volkswagenu jsou totiž přesvědčeni o talentu 22 letého jezdce a nabízí mu spolupráci.
V letošní sezoně se bude Sepp Wiegand objevovat se Škodou Fabia S2000 v šampionátu WRC2. Na první soutěži sezony, Rally Monte Carlo, slavil vítězství a ve Švédsku navýšil svůj náskok na čele. Čas do další soutěže WRC2 (Rally Portugal 11. až 14. dubna) stráví mimo jiné i u Volkswagen Motorsportu v Hannoveru.
"Sepp je zařazen v našem programu. Je zde s námi v Hannoveru a pracuje v různých odděleních. Společně s Dieterem Deppingem je součástí našeho vývojového týmu a to znamená i ježdění s Polem R WRC," říká šéf týmu VW, Jost Capito.
Mnoho německých fanoušků čekalo, jestli se přeci jen Wiegand neobjeví v Německu v Polu R WRC. Capito je ovšem zklamal: "Kdybychom Seppa posadili na Rally Deutschland do auta WRC, tak bychom na něj vyvinuli ten největší tlak, co vůbec můžeme. Je na něj zkrátka ještě moc brzy. Kromě toho jsme již několikrát řekli, že budeme letos nasazovat pouze tři auta."
Wiegand vloni s Fabií S2000 v rámci IRC na Azorech
To třetí od Portugalska dostane Andreas Mikkelsen a zúčastní se s ním všech následujících soutěží (tedy včetně Austrálie). Místo v týmu už bohužel nezbylo na Kevina Abbringa, což je Capitovi líto. "Nasazujeme pouze tři auta. Chybí nám tak místa. Nikoho nechceme vyhazovat a budeme Kevina nadále podporovat jak jen to bude možné."
Kevin Abbring vloni v Mexiku s Fabií S2000 připravenou Volkswagenem
I Když letos tedy žádné Polo pro Wieganda nezbylo, tak je další vývoj věcí jasný: "Vidíme v něm talent, aby mohl být jednoho dne konkurenceschopným jezdcem ve WRC, tak ho budeme podporovat jak jen to půjde. S podporou Škody Deutschland bude startovat ve WRC2 a zatím tam jezdí dobře."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.