Volkswagenu se vstup do sezony opravdu povedl náramně, jeho šéf, Jost Capito, však neustále brzdí očekávání. Capito potvrdil, že od Rally Portugal plánují nasadit třetí vůz pro Andrease Mikkelsena.
Druhé místo na Mote Carlu, vítězství ve Švédsku - to jsou výsledky Sébastiena Ogiera, kterého konkurence právem začíná považovat za favorita na titul. "To [že nás ostatní považují za favority] nás těší, ale nic to nemění na našem přístupu. Musíme si přiznat, že konkurenci se vše nepovedlo podle jejich představ.
Že Mikko Hirovnen havaruje už v první opravdové RZ, to nikdo nečekal. Dani Sordo zase není žádný sněžný specialista. Momentálně podle nás netěžíme ani tak ze síly Volkswagenu, ale z chyb ostatních," odmítá neustále roli favorita Jost Capito.
V rozhovoru pro Motorsport Aktuell boss VW opět zdůraznil, že první dvě soutěže rozhodně nejsou reprezentativní pro zbytek sezony: "Na Monte a ve Švédsku musíte prostě získat body, aby Vám pak na konci roku nechyběly. Oba stabilní jezdci Citroënu zatím nepředvedli své optimální výkony."
Volkswagen stále odmítá roli favorita
Podle jeho slov je pro Volkswagen v Mexiku stále cíl dostat se do TOP5: "Startujeme opravdu dobře připraveni, ale bez velkých očekávání. Počkáme si až po odjetí prvních několika RZ."
Start třetího Pola R WRC od Portugalska platí. Od čtvrté soutěže roku posílí tým Andreas Mikkelsen. Čtvrtý vůz však v plánu není: "Soustřeďujeme se na naše 3 vozy. Je to naše první sezona a my nechceme plýtvat svými zdroji." Především v Německu doufali fanoušci, že by mohli alespoň na jedné soutěži spatřit Steppa Wieganda, který startuje ve WRC2 s Fabií S2000. Start do sezony se mu povedl, v Monte Carlu vyhrál a ve Švédsku byl 3.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?