Björn Waldegard, Andrew Cowan a Tommi Mäkinen byli zařazeni do rallyové síně slávy. Připojí se tak k jezdcům jako Erik Carlsson, Paddy Hopkirk, Rauno Aaltonen, Timo Mäkinen, Walter Röhrl, Hannu Mikkola, Michale Moutonová a Carlos Sainz.
Björn Waldegard se celkově mistrem stal sice až v roce 1979, ale do té doby už měl vyhrané všechny důležité soutěže. S vítězstvími na Monte, Safari a RAC byl Björn prvním jezdcem, který vyhrál tři nejdůležitější soutěže své doby.
Andrew Cowan vyhrál v roce 1968 pověstný maraton z Londýna do Sydney, jehož délka byla 16 000 km. V roce 1977 tento kousek dokázal zopakovat. Také 29 000 km pouť po Jižní Americe dokázal ovládnout. Později stál za továrním týmem Mitsubishi v rally, který vyhrál kromě jiného čtyři tituly.
Jezdcem, který s Mitsubishi tyto čtyři tituly vyhrál, je Tommi Mäkkinen. Od roku 1996 do roku 1999 nenašel v boji o titul přemožitele. Dokázal získat 24 vítězství, což byl na tehdejší poměry rekord.
Rally síň slávy je organizována Finským autoklubem a společností Mobilia, která ve Finsku provozuje automobilové muzeum. Jezdce vybírá mezinárodní komise tvořená z činovníků, jezdců a zástupců medií.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?