 
            Norský jezdec, Eyvind Brynildsen, potvrdil partnerství s výrobcem pneumatik, společností D-MACK. Eyvind bude letos startovat s Fordem týmu Autotek v MS v kategorii WRC2.
Sezonu odstartuje na Rally Sweden s Fordem Fiesta RRC v barvách výrobce pneumatik, v průběhu sezony přesedlá na Fiestu R5 (až bude dostupná). Eyvind Brynildsen se tak připojuje k dalším dvěma oficiálně podporovaným jezdcům - Martinu Prokopovi a Jari Ketomaa, a pomůže tak s vývojem zimních pneumatik, které oproti loňsku doznaly výrazných změn.
"Je to skvělá příležitost a já už se moc těším na skvělou konkurenci, kterou šampionát WRC2 nabídne. D-MACK a Autotek mají společnou úspěšnou historii, takže je skvělé se k nim připojit. Ve Švédsku jsem zahájil svoji kariéru, takže je to skvělá soutěž pro start mého programu ve WRC," říká Brynildsen, který dříve jezdil v SWRC s Fabii S2000.
Brynildsen s Fabii S2000 na trati v Řecku 2011
"Eyvind je velmi zajímavý mladý jezdec, který prokázal svoji rychlost na všech površích v MS. Jsme velmi rádi, že ho máme v týmu. Vypadá to, že WRC2 by se mohlo letos stát velmi silným šampionátem. Naše pneumatiky prošly výrazným vývojem, a tak jsme přesvědčeni, že můžeme s ostatními rovnoceně bojovat," zakončil šéf D-MACK, Dick Cormack.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?