Hlavní sponzor Michala Kosciuszka se rozhodl, že zaplatí polskému jezdci celou sezonu, navíc pojede jako M2 tým. Posádku Michal Kosciuszko a Maciek Szczepaniak tedy uvidíme na všech 13 soutěžích.
Italský tým, Motorsport Italia, který se bude o vůz Mini John Cooper Works WRC starat, tedy bude i letos na všech soutěžích MS. Tým se pravděpodobně přihlásí jako Lotos WRC Team a bude sbírat body do MS - jako M2 tým.
Michal Kosciuszko již není v MS žádným nováčkem. Má za sebou starty v JWRC, SWRC i PWRC. V předešlých dvou letech jezdil 27letý pilot pro Rallyart Italy, což je dceřinná společnost Motorsport Italia.
Pro jezdce není neznámou ani vůz Mini, se kterým v roce 2011 jel Rajd Barbórka Warszawska. "Přechod z Mitsubishi na Mini bude pro Michala zajímavým krokem. Je to velká změna, ale Michal ví, co má čekat. S Mini se již svezl v Polsku a na tento pátek je naplánován 100 kilometrový test v Itálii před Rally Monte Carlo," říká šéf týmu Bruno de Pianto.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?