Hlavní sponzor Michala Kosciuszka se rozhodl, že zaplatí polskému jezdci celou sezonu, navíc pojede jako M2 tým. Posádku Michal Kosciuszko a Maciek Szczepaniak tedy uvidíme na všech 13 soutěžích.
Italský tým, Motorsport Italia, který se bude o vůz Mini John Cooper Works WRC starat, tedy bude i letos na všech soutěžích MS. Tým se pravděpodobně přihlásí jako Lotos WRC Team a bude sbírat body do MS - jako M2 tým.
Michal Kosciuszko již není v MS žádným nováčkem. Má za sebou starty v JWRC, SWRC i PWRC. V předešlých dvou letech jezdil 27letý pilot pro Rallyart Italy, což je dceřinná společnost Motorsport Italia.
Pro jezdce není neznámou ani vůz Mini, se kterým v roce 2011 jel Rajd Barbórka Warszawska. "Přechod z Mitsubishi na Mini bude pro Michala zajímavým krokem. Je to velká změna, ale Michal ví, co má čekat. S Mini se již svezl v Polsku a na tento pátek je naplánován 100 kilometrový test v Itálii před Rally Monte Carlo," říká šéf týmu Bruno de Pianto.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?