I když se Mads Ostberg stává pro rok 2013 továrním jezdcem M-Sportu, tak rodinný tým Adapta plánuje pokračovat v nejvyšších patrech rallysportu. Šéf týmu, Morten Ostberg (otec), plánuje nasazovat Fiestu RS WRC pro různé jezdce.
I v roce 2013 uvidíme tým Adapta. Morten Ostberg prohlásil, že vůz Fiesta RS WRC/RRC bude i nadále nasazován na různé regionální norské soutěže a případně v MS. V rámci MS se za jeho volantem ve Švédsku představí Eyvind Brynildsen. S tímto jezdcem už tým vloni ve Švédsku spolupracoval. Mads Ostberg chce také vylepšit svůj neoficiální rekord v letu na sněhu s rallyovým vozem, který činí 50 metrů.
Adapta by chtěla dosáhnout i díky podpoře od norského autoklubu, aby do MS mohla nasazovat mladé talenty. Letos by se konkrétně mělo jednat o 3 až 4 jezdce, se kterými by tým chtěl absolvovat 8 soutěží MS.
Fiesta RS WRC, se kterou v sezoně 2012 jezdil Mads, šla po sezoně do M-Sportu, kde byla repasována. Jen pro zajímavost: Mezi továrními auty a stroji soukromých týmů jsou vždy drobné rozdíly. Jedná se například o malé ale drahé díly na vylepšení težiště vozu nebo třeba jiné tlumiče. Také vylepšení na motoru šlo v sezoně 2012 prvně do továrních aut, až od Finska jej dostal k dispozici Ostberg.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?