Prodrive stále věří, že se mu podaří nasazovat vozy Mini JCW WRC do letošního MS v automobilových soutěžích, i přes to že jej v Rally Monte Carlo neuvidíme.
Britský tým se snažil nasadit své vozy JCW WRC již do Rally Monte Carlo, jenže to se mu nepovedlo. Teď se soustředí na Rally Sweden. Právě Švédsko by se tak mohlo stát první rally týmu v tomto roce. Jeho šéf věří, že je vůz schopný bojovat na čele.
"Jsme optimističtí, že se postavíme na start ve Švédsku. Zároveň také věříme, že auto bude schopné zajíždět rychlé časy. Obecně, pokud vůz funguje na asfaltu, tak najdete vhodné nastavení i pro ostatní povrchy. Navíc máme připravena určitá vylepšení, která vychází z našich poznatků z loňského roku," říká Richard Taylor.
Podle jeho slov je Prodrive připraven a chce odstartovat do co možná nejvíce soutěží v sezoně 2013: "Vše, co potřebujeme, je zajistit projekt po obchodní stránce. Od Mini již nedostáváme žádnou finanční podporu, ale někteří jezdci, se kterými jednáme, mají své vlastní zdroje. Zároveň také jednáme s obchodními partnery, abychom mohli odstartovat do smysluplného počtu soutěží s vozem, který je schopný vyhrát."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?