Technický šéf Citroënu, Xavier Mestelan-Pinon, řekl, že Sébastien Loeb bude v příští sezoně k dispozici na telefonu pro případ, že by tým potřeboval využít ohromných zkušeností devítinásobného mistra světa.
Je nepravděpodobné, že by Sébastien Loeb v MS v příštím roce odjel více než pět soutěží, nicméně Xavier Mestelan-Pinon trvá na tom, že francouská legenda bude v týmu i nadále hrát klíčovou roli. "Sébastien je i v příštím roce stále jezdcem Citroënu a jeho zkušenosti jsou velmi důležité, takže mu samozřejmě zavolám (o radu během soutěží) a budu doufat, že nám pomůže."
I Xavierovi je ale jasné, že se role Loeba v týmu bude postupně zmenšovat díky novým předpisům, které omezují počet testovacích dní pro tovární týmy během sezony na 42. "S testováním s ním jsme ještě neskončili. Pokud ale mají Mikko a Dani odvádět tu nejlepší práci, tak budou muset v autě sedět co nejčastěji. Pro Sébastiana tak bude těžké testovat až na případy, kdy pojede soutěž, jako například Monte Carlo. Nečekám tak, že bude nějak moc testovat."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?