Technický šéf Citroënu, Xavier Mestelan-Pinon, řekl, že Sébastien Loeb bude v příští sezoně k dispozici na telefonu pro případ, že by tým potřeboval využít ohromných zkušeností devítinásobného mistra světa.
Je nepravděpodobné, že by Sébastien Loeb v MS v příštím roce odjel více než pět soutěží, nicméně Xavier Mestelan-Pinon trvá na tom, že francouská legenda bude v týmu i nadále hrát klíčovou roli. "Sébastien je i v příštím roce stále jezdcem Citroënu a jeho zkušenosti jsou velmi důležité, takže mu samozřejmě zavolám (o radu během soutěží) a budu doufat, že nám pomůže."
I Xavierovi je ale jasné, že se role Loeba v týmu bude postupně zmenšovat díky novým předpisům, které omezují počet testovacích dní pro tovární týmy během sezony na 42. "S testováním s ním jsme ještě neskončili. Pokud ale mají Mikko a Dani odvádět tu nejlepší práci, tak budou muset v autě sedět co nejčastěji. Pro Sébastiana tak bude těžké testovat až na případy, kdy pojede soutěž, jako například Monte Carlo. Nečekám tak, že bude nějak moc testovat."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?