Japonský výrobce automobilů, značka Subaru, se chce ještě do konce měsíce listopadu rozhodnout, do jaké motoristické disciplíny se zapojí. V úvahu přichází šampionát WRC nebo WTCC. FIA se snaží Japoncům vyjít vstříc.
WTCC nebo WRC? U Subaru se rozhodují mezi těmito dvěma šampionáty. Odpověď na tuto otázku bychom přitom měli čekat ještě tento měsíc! Německý "motorsport-total.com" se na finálovém závodu WTCC v Macau dozvěděl, že by se představitelé značky měli rozhodnout do konce tohoto měsíce.
"Čekám na nějakou novinku, jednáme se Subaru. Mají dvě nabídky na stole a já přirozeně doufám, že si vyberou tu naši," říká promotér WTCC, Marcello Lotti. FIA a ostatní zúčastněné značky v tomto šampionátu již mezitím souhlasily, že by Subaru mohlo do šampionátu nasadit vůz s pohonem všech kol.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?