Japonský výrobce automobilů, značka Subaru, se chce ještě do konce měsíce listopadu rozhodnout, do jaké motoristické disciplíny se zapojí. V úvahu přichází šampionát WRC nebo WTCC. FIA se snaží Japoncům vyjít vstříc.
WTCC nebo WRC? U Subaru se rozhodují mezi těmito dvěma šampionáty. Odpověď na tuto otázku bychom přitom měli čekat ještě tento měsíc! Německý "motorsport-total.com" se na finálovém závodu WTCC v Macau dozvěděl, že by se představitelé značky měli rozhodnout do konce tohoto měsíce.
"Čekám na nějakou novinku, jednáme se Subaru. Mají dvě nabídky na stole a já přirozeně doufám, že si vyberou tu naši," říká promotér WTCC, Marcello Lotti. FIA a ostatní zúčastněné značky v tomto šampionátu již mezitím souhlasily, že by Subaru mohlo do šampionátu nasadit vůz s pohonem všech kol.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?