Peugeot 208 R2, který získal homologaci 1. října, se poprvé oficiálně představil na závodním okruhu v rámci 12. závodu IRC v San Remu. V rukou posádky Bryan Bouffier/Xavier Panseri dominoval vůz závodu od startu do cíle a získal své první vítězství v kategorii R2.
Vůz 208 v závodní verzi se poprvé objevil jako předjezdec na Korsické rally (asfalt – Francie), na Ulsterské rally (asfalt – Irsko) a na Polské rally (šotolina – Polsko). Její evropské turné nyní pokračuje v závodních podmínkách. Na náročné věhlasné trati v italském San Remu, která je plná léček, se Peugeotu 208, přezdívanému ve francouzštině „malá bomba“, podařilo postupovou zkoušku složit. V měřených úsecích dosáhl skvělých výsledků, počínaje druhým nejlepším časem ve skupině R v 1. rychlostní zkoušce.Vůz, který po celou dobu závodu kategorii R2 dominoval, se nesetkal s žádným technickým problémem, což je před uvedením na světové trhy důkaz jeho výborné spolehlivosti. Peugeot 208 R2 skončil s náskokem více než 1,36 min před ostatními. Bryan Bouggier uvedl: „Měl jsem možnost řídit 208 R2 na šotolině v Polsku i tady na asfaltu v San Remu. V obou případech jsem se s ním seznámil při shakedownu a okamžitě jsem se s ním cítil v pohodě. Je to bezpečné auto, které se lehce řídí a vzbuzuje důvěru. Jeho silnou stránkou je bezpochyby celková vyváženost podvozku a celého nápravového systému. Je mrštný a velice dobře reaguje. Předností jsou i brzdy. Slavný 44kilometrový okruh jasně prokázal jeho vytrvalost a výkonnost. S motorem jsme dosáhli dobrých časů v měřených úsecích, což je slibné, už proto, že verze určená na trh projde ještě dalším vylepšením.“ Bryan Bouffier a Xavier Panseri se s vozem 208 R2 opět setkají na Rallye du Var.
Další představení Peugeot 208 R2 se v rámci svého vývoje zúčastní ještě 3.-4. listopadu belgické Rallye du Condroz v roli předjezdce a 23.-25. listopadu bude čelit ostré konkurenci v Rallye du Var. Ředitel divize Peugeot Sport Bruno Famin dodal: „S tímto prvním výsledkem jsme velice spokojeni. Vůz 208 R2 byl výkonný, spolehlivý, ale také po celou dobu rally jel stabilně a bez výkyvů. V Itálii se mu dostalo vřelého přijetí, viditelně zaujal mnoho mladých budoucích italských pilotů, kteří dychtí po tom, stát se příštím Paolem Andreuccim!“
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?